İlişkide karşındaki kişiye alışmak iyi bir şey midir kötü bir şey midir?

Alışmak konforludur, alışmak sıkılmayı beraberinde getirir. Sizin düşünceniz nedir?
İlişkide karşındaki kişiye alışmak iyi bir şey midir kötü bir şey midir?
Cevapla