Sevgilimle ettiğimiz her kavga beni aşırı etkiliyor. Durmadan onu düşünüyorum. Bu durum için neler yapabilirim?

Kavga ettik 5 gün geçti ne o yazdı ne de ben yazdım.

5 gündür elim hep telefonda, normalde asla bağlı değilimdir ama asla bırakmıyorum

Dizi film izleyeceğim zaman bile asla tam odaklanmıyorum

Fazlasıyla sıkılgan ve gerginim, kimi zaman biri benimle konuşsa bile yanıt vermiyorum

Madem bu kadar aklında ara diyenler olacaktır ancak haklı olan benim ve ağlayarak tartışma sırasında çok üzülüyorum lütfen dememe rağmen dinlememeyi tercih etti.

Böyle böyle etkileri oluyor ve ben bu değilim, nasıl rahatlarım ya?

Sizler benzer durumlarda neler yapıyorsunuz?

Sevgilimle ettiğimiz her kavga beni aşırı etkiliyor. Durmadan onu düşünüyorum. Bu durum için neler yapabilirim?
Cevapla