Arkadaşlar yaklaşık 11-12 yıldır aşık olmuyorum bende mi sorun var?

Ya herkes çatır çatır aşık olup sevgili oluyor ve bende aşık olmadığım birisiyle olmak istemem ama sorun o ya olamıyorum.

Arkadaşlar yaklaşık 11-12 yıldır aşık olmuyorum bende mi sorun var?
Cevapla