Bir kere ayrılalım cümlesi güveni sarsıyor değil mi?

Çok değil bundan dört sene önce bir ilişki bitti üç senelik bir ilişki çok sağlam bir ilişkidi yalnız. İlişkinin üçüncü senesinde hatta Şubat ayında kızdan bir ayrılalım cümlesi geldi seni eskisi gibi sevmiyorum cümlesi geldi sonra bir tartışma oldu kız telefonu kapattı 10 dakika sonra tekrar geri aradı tekrar denesek dedi tekrar deneyebiliriz dedi ve burada erkeğin güveni sadakati kırıldı sevgisi de kırıldı tamir olmadı hiçbir şekilde sonra Sonra yaklaşık 2 ay sonra tekrardan bir ayrılık geldi şimdi bu arkadaşım bunu bana anlattığında vay be dedim neden evlenmediniz. Asıl sorusu böyle bir ayrılığı nasıl yorumlarsınız güven gerçekten çok önemli
Bir kere ayrılalım cümlesi güveni sarsıyor değil mi?
Cevapla