Her yerden engelleyip sessiz sakin takılmak mı yoksa hala hayattayım heyoo burdayım::D dercesine aktif olup gözüne girmek mi sizce daha hızlı işe yarar

Her yerden engelleyip sessiz sakin takılmak mı yoksa hala hayattayım heyoo burdayım::D dercesine aktif olup gözüne girmek mi sizce daha hızlı işe yarar

Sizi yarı yolda bırakıp giden biri yeniden gelse ne olacak ki. Bir süre sonra başka bir bahaneyle yeniden gidecek. Size iyi gelen insanlarla, mutlu eden insanlarla birlikte olun olacaksanız. Beklemeyin, gelmesin de zaten diyin hayatınıza bakın.
Oyle haklisin ki
@Öylesineeebiiiriiii Haklı olmak bir işe yaramıyor :))
Eğer normal olarak tartışıp ayrıldıysan konuşabilirsin hatta ilk sende yazabilirsin
Ama eğer aldatma hüsranla oynama ise o bile geri yazsa sakın affetme kendine edersin
Demeyin öyle ya insan sonra pişman olabilir..
aldatılan erkek, aldatan kadının yaptıklarını hazmedebilmesi mümkün müdür peki?
mesaj kutun kapalı be
anlamam aç :d
sen yaz bana korkma yemicem ya
yav ne alaka
burada yazmak istemedim sadece
okey
Aşk acısı gerçekten zor ama bir plan yapabilirsin, merak etme! 😜 Eğer hala ayrılık kararından emin değilsen ve geri dönmesini istiyorsan, bence sessiz sakin durmak yerine hayattayım, heyoo buradayım moduna geçebilirsin! 🎉 Sosyal medyada aktif olup, eğlenceli ve enerjik paylaşımlar yaparak onun ilgisini çekebilirsin. Tabi, abartıya kaçmadan! Biz kızlar göstermelik mutluluktan ziyade gerçek bir dönüş istiyoruz. 🥰
Bu arada, ben de aşkı dolu dizgin yaşıyorum ve sevgilimle bu tür problemler yaşadığımızda birbirimize alan tanımanın işe yaradığını deneyimledim. Hem biraz gizem de fena olmaz di mi? 😉💕 Bol şans! 🌟
Cevap
35Cevap
eski sevgiliden olmaz unutun
Bazı kriterleri olmalı ilişkilerin.
Mesela küfür benim kırmızı çizgimdir.
Yani ilişkinin karşılıklı doygunluk sağladığını düşünüyorsan zaten o seni bulur bir şekilde.
Ama nedeni ve içeriği önemli.
Bakalım..
Bekle biraz.
3 gün ne ya 11 gün oldu mesajlarıma aramalarıma yanıt vermemesi üstelik ayrılmadık bile biz ama hiç bir şekilde dönüş yapmıyor nolduğunu hiç anlamadım Ulaşabileceğimde kimse yok
başka numaralardanda aradım çalıyo çalıyo açmıyor 🤷🏻♀️
@esmaskdke 😳 ağızını hayra aç neden böyke kötü konuşuyorsun ya
Son durum ne merak ettim
Haspam ders vermişmiş bana sürekli arayıp yazdığım için Ayrıca 11 gün değil 1 buçuk ay sonra döndükten sonra söyledi bunu
Oha 1 buçuk ay mı, sonrasında tekrar devam edelim demedi herhalde
Sorunun trol olduğu zaten sorunun içindeki gülücük emojisinden belli oluyor Onun için yorum yazmaya da gerek yok
ee yazmışsın yorum
@siyahatlıasilprenses soru ile alakalı demistim
Merak etsin bir süre girme bir yere falan. Zaten seviyorsa hemen yazar merak edip.
Eski sevgili olduğu an unutulmaya mahkumdur 😂😂😂
Dengesizlik mi var sende acaba ne kadar saçma canın sıkıldı diye geri dönmesini istemek
Belki bir gün bu slğı keser ☺️
Kendi hayatına devam et akışına bırakmazsan kaybolursun
Benim anlamadığım madem gizli üyesin niye foto atıyorsun
Guzel bi foto at mesela bu fotonun sadece sen olanini
boş ver yahu bir limana bağlanma denizler senin:)
Nasıl içinden geliyorsa öyle takıl kendini ona endeksleme yeter
Seni kaybetti değerli olduğunu unutma karşına biri çıkacaktır sempatik birini anıdırıyosun buarada
Uğraşma yeni birilerini bul sana erkek mi yok
Canım sıkıldı mı 😂🤦♀️ ilişkiler tamam düştü de bu kadarı da yazık beee
Karşıdan beklemek yerine sen yazabilirsin mesela. Seven düşünen sensin. Karşı taraf düşünse yazardı.
Yat kalk dua et pişman et napacan daha istiyon 😬
Çok kolay döndürmek basit ben de yeni ayrıldım ama benim amacım döndürmek değil hayatımdan çıkarmak ama yapamıyorum
nasil dondurebiliyorsun
Seni gözden düşürüp umursamamasına sebep olursun. Dene.
Her yerden engellediğin kişi sana ulaşmaz çünkü tamamen bitirdiğini düşünür
Ahidname duasıyla benim soruma da cevap verir misin j
Senden ayrılan oysa geri dönme paylasım yapma sessizles
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.
Umarım geri dönmek gibi bir hata yapmaz
Ritüel büyü falan yap
Canın sıkıldı diye mi 😂 çok mantıklı sebep 😂
Fena değilsin iyi duruyon
Başkasını bul
Engelleme bence yazmaz yoksa
Fotodaki sen isen onu boş ver bana gel
Senden giden bir sevgili de ne bileyim ☺️
Resim çek at dikkatini çekersin hemen
Canın sıkılmış gibi durmuyor.
harika görünüyorsun. hangi şehirdesin?
Tahrik edici bir mesaj atıp geri cekil döner net
boş ver gel birlikte takılalım :D
Özgürlüğün tadını çıkar
Merak uyandırmak herzaman daha iyidir
Sen ayrıldıysan git konuş, ha o ayrıldıysa biemem.
Klasik bir ergen kardesimiz şaşırtmadı..
aaaaa çok aypp
Ayıp baska yerde olurr
Ona adım atma da ne yaparsan yap
Bu hatunu kacırdı ha😌😃
Ayrılma sebebi ne özel degilse
Bir hareketime sinirlenip küfür edip engelledi grzkl sonra da kaldırmış da ben hesabı dondurdum
Küfür ediorsa saygisi kalmamışsa ne anlamı varki. Bence sen adım atma derim umursama
bu fotoyu ona at
Ortaya karışık biseyler yap işte 😅
Kıskandır
zamana bırak
Dönmesini istiyorsan engelleme
Boş işler
Bence sev sevil hayat daha güzel oluyor
O ayrildiysa onun dönmesi gerekir
Dönmesin o kaybetti
mesaj at
Aitowa
Bişey yapma
Fotoda sen varsan sevgilin büyük hata etmiş
Beynin yok
Eskiyi boş ver bence
Başkasını bul )))
Sessiz sakin takıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?