Sevgılısıyle ayrilinca eski konustuguna istek atan erkeğe bu mesaj atılır mı? yoksa umursamış mı olurum?

"isteği kabul ettim ama ben kimsenin 2. seçeneği olacak bir insan değilim hiç de olmadım. sen kendine başka birisini bakabilirsin"
Sevgılısıyle ayrilinca eski konustuguna istek atan erkeğe bu mesaj atılır mı? yoksa umursamış mı olurum?
Cevapla