Sevdiğim çocuğun ablası saçımı çekti ve beni ittirdi uzak dur diye ben çok mu çirkinim?

O kadar kötüyüm ki ağlıyorum tüm gün

Ben hep ona takılıyodum sevdiğim çocuğa yani o da hiç pas vermiyodu (ünideyiz) Normalde işi var ablasıyla öylesine gelmişler "ingiliz dili ve edebiyatı " çocuk 24 yaşında ablası 30 32 vardır

Ben bu gün çocuğun sırtına filan vurdum

Tuvalete gittiğimde arkamdan birisi hıp hızlı geldi beni ittirdi çok hafifte saçımın ucundan çekti böyle sendeledim ablasıymış

canım saçma davranma yettin artık dedi sonra kapıyı kapatıp gitti

Ben napıcam ya ablası kesin ona da söylemiştir dimi yaptıklarını? Kızamadım da şoka girdim sadece

Sevdiğim çocuğun ablası saçımı çekti ve beni ittirdi uzak dur diye ben çok mu çirkinim?
Cevapla