Arkadaşımın kız kardeşine aşığım ama arkadaşım da aşık ne yapmalıyım?

Arkadaşımla 4 yıldır arkadaşız ama çok iyi samimiyetimiz, dostluğumuz var. 1 yıl önce ilk kez evlerine gittim kapıyı üvey kız kardeşi açtı kızı görür görmez tutuldum, çok farklı hissetim o kızdan başka bir şey düşünemez oldum artık. Daha sık-sık evlerine gidiyodum onu görebilmek için. Sonra arkadaşımla geçenlerde yine takılıyoduk bende kızı sorayım dedim. Kız kardeşin okula mı gidiyor daha dedim sırf konu açılsın diye. O da yok oğlum saçmalama Selma üniversite okuyor dedi. Sonra ben sana çok önemli bir şey söylicem ama beni yargılama ve bu aramızda kalsın dedi bende tamam dedim. Ben çocukluğumdan beri ( 14 yaşında annesi üvey babasıyla evlenmiş o yaşından bahsediyo ) Selmayı seviyorum dedi. Bende nasıl yani dedim anlamadım çünkü. O da biliyorum çok yanlış ama kalbime laf geçiremiyorum dedi Ben tabiki şok yaşadım nasıl lan o senin kız kardeşin dedim üvey kız kardeşim dedi. Sonra başladı anlatmaya işte Ben onun güzelliğine, bana davranışına dayanamadım, benimle samimi konuşması, gülmesi, bakması... aşık oldum oğlum işte dedi. Bir an ölücem sandım. Ben kızın abisi olduğu için sorun olur diye düşünürken meğer ortada daha büyük sorun varmış... neyse ben ona her kız abisiyle samimi konuşur senin yaptığın çok yanlış dedim biliyorum dedi. Bir kaç dakika öyle konuşmadan durduk sonra ben kalktım eve gittim. Gerçekten o kadar garip bir durumun içindeyim ki kendimi çıkmaz sokağa girmiş gibi hissediyorum. Arkadaşımla kız kardeşini olabildiğince uzaklaştırmaya çalışıyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Kıza bir şey yapar diye çok korkuyorum çünkü bunun gözü dönmüş her geçen gün daha ileriye gidiyor geçenlerde bana acaba evlenince sorun olur mu diye sordu. Bende artık bu duruma dayanamıyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Bugün arkadaşım evde değilken gittim evlerine, tesadüf gibi yaptım kız kapıyı açınca atkadaşımı sordum oda evde yok dedi tabiki neyse içeri geçtim. Konuştuk Selmayla biraz ben ağzından biraz laf almaya çalıştım işte abinle aranız nasıl diye o da zaten akıllı bir kız anladı ne demek istediğimi. Anlattı, abisinin ona karşı farklı ilgisi olduğunu farketmiş uzak duruyormuş ama aynı evin içinde ne kadar uzak durabilirlerse artık. Daha onu sevdiğimi söylemedim. şu an aklı zaten karışık bir yol bulucaz
Arkadaşımın kız kardeşine aşığım ama arkadaşım da aşık ne yapmalıyım?
Cevapla