Arkadaşlar 21 yaşında bir erkeğim.. Erkek arkadaşıma karşı hislerim çok değişti, yardım edin.. Kafayı yiyecem çünkü?

Hani insanın birçok arkadaşı vardır ama 2-3 tane dostu vardır. İşte dediğim kişi benim gerçek bir dostum. Aramızda hiçbir konunun sorunu olmaz. Ama son zamanlarda hislerim çok değişti, erkeğim ve bir erkeğe resmen aşık oluyorum sanki ( gay değilim, ilk defa böyle bir şey hissediyorum) Görüyorum ki o da farklı davranıyor.. Mesela haftada birkaç kez görüşmemize rağmen, her gece arıyor ve minimum 30 dk konuşuyoruz, bazen bu süre 80 dakikayı buluyor.. iki erkek telefonda bu kadar çok konuşur mu? O aradığında heyecanlanıyorum, mesela aynı anda birbirimizi arıyor oluyoruz.. Birlikte alışverişe çıkıyoruz, ben ne dersem onu alıyor. Bir gün birlikte aynı odada yattık, yataklar yakındı, gece elimi yataktan dışarı uzatmıştım, o da elimi aldı tuttu sıktı okşadı.. O kadar eminim ki o bir erkekler asla yatmaz, bir erkeğe aşık olmaz. Zaten bir kızı seviyor.. Ama aramızdaki arkadaşlık ilişkisi çok farklı. Her gece onu düşünür oldum.. Her erkek böyle bir şey yaşamış mıdır?
Arkadaşlar 21 yaşında bir erkeğim.. Erkek arkadaşıma karşı hislerim çok değişti, yardım edin.. Kafayı yiyecem çünkü?
Cevapla