Arkadaşlar ben 3 yıldır bir arkadaşım ekiyorum erkek arkadaşımi ama bilerek yapmıyorum sizce ne yapmam lazım?

Ya açıkçası çok iyi bir çocuk ama onunla da alakası yok erkeklerle baş başa görüşmek istemiyorum. Güvenemiyorum. Ya çocuğun bir şey yapacağından da alakası yok da. İşte geçmişten gelen travmatik anılar nxnxnjx sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben 3 yıldır bir arkadaşım ekiyorum erkek arkadaşımi ama bilerek yapmıyorum sizce ne yapmam lazım?
Cevapla