Malum hepimiz şahane olamayız biraz da kötü taraflarını konuşalım.
Mesela benimki mafya olsa fena olmaz shsjd tabi mafya olmak kötü bir özellik sayılmaz🙄

Malum hepimiz şahane olamayız biraz da kötü taraflarını konuşalım.
Mesela benimki mafya olsa fena olmaz shsjd tabi mafya olmak kötü bir özellik sayılmaz🙄

Yalan. 😄 Ben artık bir şeyleri kabul etmeyi öğrendim. Mesela hep dürüstlük falan filan isterdim, sonra düşündüm ki ben neden kötü özelliklerden kaçıyorum ki? İyi özellikler kadar kötü özellikler de insanın doğasında olması gereken bir şey değil mi? Soyutlamak yerine bir de kabul edip kucaklamayı dene Alfhassia. Dene ki yeni şeyler öğren
Cevap
17Cevap
Sevdiğim insanın kötü bir özelliği olamaz.
Olmaması. Uzaktan uzaktan sevmeyi tercih ederim. Tripsiz, tavırsız, pişmanlıklar olmadan. Öyle usul usul.
Niye sevdiğim insanın kötü özelliği olmasını isteyeyim ki?
Çünkü insanlar kusursuz değildir
Orası doğru da benim bildiğim ilişkiye çok büyük engel olmayacaksa kusurlarıyla kabul edilebilir bir insan. Aktif olarak kusur istendiğini ilk defa duydum.
max kötülüğü dedesinin telefonunu kapatip bozulduğu için tamir edip para almasi olsun (yasandi)
Ahsjsj aboo fena dolandırıcı
geceleri horluyor falan olsun ya başka kötü bi yönü olmasın en çok bu falan olsun 😂😂😂😂
bu arada bu pozisyonda sevgilinin kucağında şu şekil ona sarılmak ve Dünyadaki diğer güzel hisler savaşır😃
Kesinlikle aşkoo
Mafya olamaz benimki jdkdksm
Fazla kıskanç olsun hallederiz bi şekilde jdnsjsmsk
Aşkom fazla kıskançlık nooo sjdkd
Aşkım törpülerim ben hsjsjsnsjs
askim kiskanca da kolunu tutup sıksın mı😻😻
@ebraristeben hayır 🙂↔️🙂↔️
Pablo Escobarın kızı olabilir misal
O da seni bekliyordu
Eril enerjisi baskın olması. Ben dişil enerjimle dengelerim iletişimi.
Ay bilemedim lütfen olacaksa iyinin iyisi olsun 😂
Kıskanç falan olsun diğer kötü özellikleri sıkıntı olur 😄
Bilemiyorum ya kötü özelliği olsun istemem ben mümkünse.
Sigara içebilir 😂arada benimde canım istiyor eşlik ederdim
Arada gıcık olabilirdi ama her zaman değil 😂
Hafif çekingen olması olabilir ama bu kötü özellik değil
2 milyar dolarının olması
O kötü bir özellik değil ama sen bilirsin
inatçı olması
Benim sevdigimin hatasi olamaz
kötü özellik olarak çok saf olmasını isterdim 🤣🤣
temas bağımlısı olsun :D
Mafya ben de istiyooom
Duygusal olsn benim gibi
En fazla sessiz olmasını isterdim🤣
Sarılmayı çok sevsin ama sadece benimle 😄😻
Aşırı ilgi versin kddkkdkd
Çok aşırı kıskansın🙂😂
düşüenelim
Düşün
arayip sormamasi hic olmasin isterdim kafa dinlerdim belki o zaman
Çocuk ruhlu olabilir bebeğim gibi bakarım şğsnfhjs
Egoist olabilirdi.
Sigara içsin 😃
ciddi olsun 😂
Kıskançlık
En kötü sigara içsin
Temas bagimlisi
Bi düşüneyim
Polat Alemdar gibi))
Kıskanç olsunn😅😅
Çok sevmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?