Erkek arkadaşımın is yerinde birlikte calistigi kiz omzuna vurdu normal mi?

Erkek arkadaşım ise yeni basladi ve ordaki kiz normal bir şekilde onunla sohbet icersinde. İs yerine gittiğimde (cafe) erkek arkadasimla birşeyler konusuyorlardi, is hakkında olduğunu dusunuyorum. Sonra kiz birden erkek arkadaşımın omuzuna vurdu (beni gormemislerdi). Erkek arkadaşım beni gördüğünde guzel bir şekilde karsildi. Kiz da hoş bir şekilde karsiladi. Böyle seyler normallesti mi? Benim kafama takıldı bu durum.
Erkek arkadaşımın is yerinde birlikte calistigi kiz omzuna vurdu normal mi?
Cevapla