AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kız biraz daha küçük olabilirmiş😃
Ciddi değilsiniz dimi
Ciddiyim
Neden daha küçük olsun kız.
Daha mutlu olursun😂
26 yaşında kız da çok büyük değil ki
Küçükte değil
E ben de 34 teyim küçük değilim ki
8 yaş çok değil ama o fark biraz daha açılabilir bence😃
Kız evlenelim diyor ben bekletiyorum sırf aramızda 8 yaş var diye
8 yaş fark bile değil insn bana
Şu an 33 yaşındayım seneye evlenirsem ona göre hesaplıyorum
Bende benden büyük birinden hoşlanmıştım benden 14 yaş büyüktü (biraz fazla kabul ediyorum) şu hayatımda evlenme düşüncesini aklıma getiren tek erkekti ben 16 idim o 30 şu an 20 yim o 34 e girdi hala yeri çok başkadır yani demem o ki o kadar erkek arasından seni istiyorsa bırak mutlu etsin seni
Sınıf öğretmeniyim. Boyum 1.82 ve kilom 78. Arabam ve evim var. Yaşımı da göstermiyorum gören 29,30 varsın diyor. O ise özel bir hastanede hemşire. Yaşı da 26.
Eee daha ne şu erkeklerdeki korkuyu anlayamıyorum
7 sene sonra 40 olsam o ise 33 olur. Bu abes değil mi sence
Nesi abes
Sana takip isteği yollicam. Beni görmeni ve değerlendirmeni istiyorum
olmaz fark çok..
Kız en az kaç olmalı idi
Aşağı da daha küçüğüne bakabilirdin diyeni salla 26 büyük bir yaş değil.
Kızdan vaz mı geçtin?
26 bir kız için küçük değil. Vazgeçtim ama pişman oldum. Geri dönücem
Yaşlı bulduğun için mi vazgeçtin?
Kendimi ona layık bulmadığımdan.
Bi çıksana özelden
Sana takip isteği atıcam şimdi
Hani
Attım takip. Kadı ile başlıyor
O kadar yaş farkı yok bence. Artık ikiside yetişkin ve bilinçli iki insan ne yaptıklarının farkında o yüzden yaş farkı pek önemli değil.
senin tercihin o,26 yaşındaki kadın küçük hiç değil, sende yaşlı değilsin.45 olunca kadın 37 olacak çok mu değil. Zaten kadınlar erken teyze oluyor
Gerçekten haklısın ya
Kız biraz adama göre cocuksu olabilir anlasirsaniz neden olmasın
Eğer birbirlerine gerçekten seviyorlarsa neden olmasın...
kizin hafif nazini cekemez gibi geliyor bana o yastaki erkekler daha realist ve o cocuksu iliskiyi sürdürmezler
26 yaşındaki kız da çocuksu değildir ya
Biraz olabiliyor cünkü yas cok büyükte degil, bence herkes yasini bulmali..
Kız 28 olsaydı?
Benm icin yas farki cok an kadin sorun etmiyorsa onun bileceği iş
25 yaşına gel yaş farkını sorun etmezsin. Bak bu söylediğimi unutma lütfen
24 yaşindayim :) katılmıyorum. Kişilikle alakalı. Sorun etmeyen 20 iken de etmez
Ideali. Tabi erkek kendini salmamis birisiyse. Gideri olan erkek anc ao yaşta durulur. 30 yas yerine 25 civarı ideal
homelanda sende cıtır sevyursun😂
Homelander milf seviyo 🤣 google Homelander mommy yaz neler cikiyo dkdjdjjdjfjfjjfjf
33 yaşındayım ama 30 görünüyorsun diyorlar. Demek ki salmamışım
ulan i0ne 😂seviyurm seni kardeşm cansın😂
Görünmek falan degil, dinç ve fitsen kendine dikkat ediyorsan sıkıntı yok. Kuzi 11 yas küçüğünü aldi. Kaynanasi karısı hepsi memnun. Zaten oyle birisini arasalar bulamazlar. Is güç kariyer kisilik fizik vs hepsi var
Benim idare edeceğim max 8 yas farki olur ilerde yani
Yaşlar kaça kaçtı
Su an 40 üssü kuzen karısı da 30 civaridir evleneli baya oluyor en asa 8 sene olmuştur
Yani kuzen 32,33 eşi de 22,23 lerde miydi
Kuzenimin de hala 40 üssü olduğunu kabul edemiyorum öyle kafa birisidir
35 24 gibi
25te olabilir yaslarini sormadim özellikle ama en asa 8 yas fark var. Tahmini 11
Kuzen de karısı yanında yaşlı durmuyo
Vay be 35 yaşında idi ve 24 lük kızı aldı he. Ben 33 üm 25 yaşındaki beni kabul etmez endişesi yaşıyorum. Üstelik yaşımı da göstermiyorum ve fitim
Yaş sayıdan ibaret gider hepsine bakiyo. Giderin varsa leonardo Dicaprio gibi kizin Yaşında kadınlarla takılıp 25 olduklarında şutlarsin bile jdhdjdj
Hayır yok evlenebilir seviyorsa
olabilir bence
En ideal olanı hatta kız daha küçük de olabilir
Ciddi misin şaka mı
Ben de şaka yaptığını düşünüyorum
Asla şaka değil neden şaka olsun
En ideal yaş farkı bence 5-10 aralığı
Bende 27 yaşındayım 36 yaşında sevgilim vardı
Hmmm
O sevgiliniz ile evlenmeyi hiç düşünmüş müydünüz.
Düşündüm ama ayrıldı
Yani ayrılmasa bir ciddi yola giriyordunuz. İkiniz de evlilik yapmamıştınız dimi
Ben hiç evlenmedim o evlenip boşanmış çocuğu var
Gerçekten hemcinslerimin özgüveninin binde birine sahip olmadığımı anladım. Evlenmedim, boşanmadım ve tertemiz yüzlü yaşı da 33 olmasına rağmen 29,30 gösteren biriyim. Bu atılganlık yok bende
Bu yaşa kadar niye bekar kaldın
Gerçekten kalben birine bişey hissetmedim. Ve hissetmezsem yaşım 40 ı bulsa da 50 yi bulsa da evlenmicem. Yanında iken yüzümde tebessüm açıcak birini istiyorum
Konuştuğun biri var mı
Hayır yok.
Anladım
Üniversiteden 2015 te mezun olmuştum daha dün gibiydi ne ara 9 sene geçti de ben büyüdüm vay be
Kaç yaşında mezun oldun
24 te
Keşke bende zamanında okulu bırakmayıp okusaydım
Hayat diyim. Şimdi önemli olan
Böyle hayat mı olur
Evlenmek gibi bir niyetin var mı. Kaç yaşındasın
27
Burdan biriyle tanışmıştım boş boş umut verip gitti
Nerede yaşıyorsun
Yalovada sen
Mersin 😔
Uzakmış
Maalesef
iyi tanımak lazım
ideal
Normal
Anlaşılırsa iyi kişiye gore değişir
Normal
Bence gayet normal
Sorun yaşamam dimi
Hayır neden yaşayasın ki bence daha güzel olursunuz siz. Bu arada mutluluklar dilerim
Kimisi aradaki 8 yaşa fazla diyo. Geneli fazla değil diyor
Bence hiçte fazla değil takılmayın buna mutlu olmaya bakın
Huzurumu arttırdınız. Endişelerimi ferahlattınız. Nasıl teşekkür edeyim bilmiyorum.
İnanın insanlar ne der diye yaşamayı bırakın hayatınızdaki insanla mutlu olmaya bakın insanlar bi kaç dakika konuşacak diye huzurunuzu tadınızı kaçırmayın lütfen 🙏
Bu arada 33 yaşındayım ve 29,30 falan gösteriyorum bence bu da bir artı. Sizce
Bence de artı ama siz kompleks yapıyorsunuz bence eminim ki çok yakışıyorsunuz
Hak ediyor muyum onu diye düşünmekten aşkımı yaşıyamıyorum
Abartmayın lütfen yaa takılmayın yaşa aşkınızı yaşayın
Sorun değil
beyinsizler
Problem nedir?
anlasmazlar
34 yaşındaki bu erkeğe kız en az kaç olmalıydı
30veussubence
27,28 küçük müdür?
yabiiiii