Lütfen yardım, dayanamıyorum. Evliliğim çıkmaza girdi, boşanmak istiyor ama ben istemiyorum?

Merhaba, benim yaklaşık 5-6 senedir bir ilişkim var. Bir sene önce de nişanlandık, bu sene evlendik. Son birkaç yılımızda sürekli kavga ederdik, işler ciddiye bindiği zamanlardan itibaren. Nişanlıyken evlenmemize az kala benden ayrıldı daralıp bunalmış çok dolmuş öyle söylemişti. Daha sonra pişman oldu ve 3 hafta sonra barıştık. Evlendik her şey çok güzeldi. Fakat bir ay geçti ve en ufak tartışmamızda büyütmeye başladı. Trip atıyor, soğuk yapıp haftalarca benimle ilgilenmiyor. Aşkım hayatım sözleri havada uçuşan, sürekli sarılan ilgilenen adam küçük olayları bile büyütüp yatak ayırıyor, hiçbir çabası yok telafi etmek için. Konuşmak istediğimde beni anlamıyor, rahatsızsam peşimden gelmez bir başımı okşamaz, etrafındaki herkes çok iyi düşüncelidir herkes onu çok sever ve hayrandır aslında. Ama ikili ilişkimizde maalesef bana karşı kendimi çok değersiz hissettiriyor. Bazen sadece başka şeyler için sarılıp öpmeye başlıyor. Sabah kalktığımızda yine aynı. Birkaç sefer rest çektim evden gitmeye kalktım fakat peşimden gelmedi onun yerine bana daha çok kızdı. Açıkçası ilişkide erkek rollerini benimsemekten çok yoruldum. Ve bu böyle iki üç hafta sürdükten sonra artık dayanamadım büyük bir patlama yaşadım, ona erkek ol adam ol artık öyle davran dedim, ve sanki haftalardır bana çok iyi davranıyormuş da ben dolmamışım gibi kırılıp canıma okudu. Dediğimin yanlış olduğunun farkındayım fakat ben de rollerin değişmesinden artık yorulmuştum ve özür diledim ona kendimi açıkladım buna rağmen ilerleyen zamanlarda bana bitirelim, sevmiyorum seni, skt git bile dedi. Buna rağmen evden biraz uzaklaşsam da kimseye anlatmadım ve sonra evime geri döndüm, o bu süreçte beni arayıp sormadı ya da bir uğraş göstermedi. Sonra ben tekrar çabalamaya başladım bunlara rağmen. Onun için bir şeyler yapıyorum fakat işe yaramıyor, ben tekrar dolup taşıyorum ilgisizlik ve sevgisizlikten. telefonunda adımı değiştirdiğini gördüm bir gün ve o gün yine patlamama neden oldu. Hiçbir şey yazmak istemedim bütün gün. O da ona takılmış, ama kendisi de işte ve bana ne yaptın ne ettin diye asla sormuyor. Yine benden bekliyor. Ve gece eve gelmedi, ben de gelmeyince kapıyı kilitledim giremesin diye çünkü nerdesin diye sorduğumda yine bana tuhaf tuhaf konuşup eve gelmicem gelirsem içeri geçer uyurum dedi, bunu dediği için delirdim aslında. Sürekli kız gibi trip yiyorum. Eve geldi denedi ve giremedi sonra bana bitti yazdı. İki gün boyunca ailesinde kaldı. Ailesinden de bana karşı herhangi bir adım yok. Mesaj atan vs yok. Sonra geldiğinde boşanmaya kararlıydı fakat ortak bir arkadaş grubumuz sayesinde eve geldi. Bir iki gün iyiydik, ama sonrasında eve zorla geldiğini söyledi. Ama iyi olduğumuz sırada da birşeyler yaşadık. Hem bunu yaşayıp hem burada olmak istemediğini söylüyor? Ben nasıl davranacağımı bilmiyorum artık. Evde sürekli işten gelmezini bekliyorum. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada daha yeni evliyim.
Lütfen yardım, dayanamıyorum. Evliliğim çıkmaza girdi, boşanmak istiyor ama ben istemiyorum?
Cevapla