Herkese merhabalar. Öncelikli olarak benim de insan olduğumu ve duygularımın olduğunu göz önünde bulundurarak yanıtlar verirseniz çok sevinirim.
Benim 6 senelik bir arkadaş grubum var 4 kişiyiz, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Bir de bu dördümüzün içinde olduğu 10 kişilik kalabalık bir ekibimiz var. Benim dört kişilik ekibimden arkadaşım sınıftaki bir çocuktan 6 senedir hoşlanıyor. Çocuğa bunu fark ettirmeye çalıştı ama çocuktan tık yok. Çocuk sonradan bizim 10 kişilik kalabalık ekibe dahil oldu. Bir şekilde öğrenmiş arkadaşımın kendisinden hoşlandığını ama ondan yana olumlu bir dönüt alamadık. Ayrıca kendisinin bildiğini bizim bildiğimizi bilmiyor. Bizi bilmiyor sanıyor. Daha sonra biz de bu arkadaşımın hoşlandığı çocukla aynı yerde çalışmaya başladık 1 sene çalıştık. Senenin sonlarına doğru bana geldi açıldı. Şok oldum ve tabii ki ben sana karşı bir şeyler hissetmiyorum diyerek reddettim. Hatta arkadaşım çocuğun bana samimi davrandığını benim de ona samimi davrandığımı, onu sevdiğimi ima etti birkaç kere. İmkanı yok dedim. O kadar emindim ki kendimden hiç konduramadım. İşte insan konduramadığını yaşıyor, tükürdüğünü yalıyor.
Çocuk dedi ki ekibimizin haberi olmasın arkadaşlığımızı devam ettirelim. Ben de olur dedim. Ondan hoşlanacağıma ihtimal vermiyorum çünkü. Belirli bir zaman geçtikten sonra bana bakışları, söyledikleri, gülüşü etkilemeye başladı. Başkalarıyla konuşmasını fark etmeden kıskanmaya ve sürekli ondan mesaj beklediğimi fark etmeye başladım. Çocuğa fark etmeden çok bağlandım. Şu an aynı yerde çalışıyoruz ama aynı birimde değiliz yine de işte onu görebilme ihtimali bile heyecanlandırıyor. Bunu buraya yazmak bile çok zor. Kendime itiraf edemediğim şeyleri buraya yazıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kimseye bana açıldığını söylemedim içimde tutmakta çok zor. Aslında yapacak pek bir şeyim yok farkındayım ama buraya yazarak kendimi rahatlatıyorum işte. Görüşleriniz neler kızlar yardım edin dertleşelim lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, öncelikle buraya yazmakla en doğru adımı atmışsın, bazen içimizi dökmek en iyi terapi📝🌸. Durum gerçekten karmaşık ve birazcık zorlu bir aşk üçgenine benziyor. Arkadaşlık ve aşk arasında kalmak hiç kolay değil, biliyorum. Ama şunu unutma, senin de duyguların ve mutluluğun önemli 💕
Bu durumu nasıl yöneteceğin tamamen senin elinde. Arkadaşınla aranda ciddi ve samimi bir konuşma yapabilirsin, onun duygularını göz önünde bulundurarak, kendini de açıkça ifade edebilirsin. Gerçek arkadaşlık, dürüstlük ve karşılıklı anlayışla beslenir. Onun bu durumu nasıl karşılayacağı, aslında sizin dostluğunuzun gücünü de gösterecek.
Eğer onun kırılacağını düşünüyorsan ve bu arkadaşlığın senin için ne kadar değerli olduğunu ona gösterebilirsen, belki çözüm bulabilirsiniz. Belki zamanla bu durum daha netleşir ve kalplerinizdeki gerçek hisler su yüzüne çıkar. Baştan dingin ve dikkatli ol, her şey bir şekilde yoluna girecek🌟💫!
Öncelikle bu samimi ve beni mutlu eden cevabınız için çok teşekkür ederim. Ne yazık ki arkadaşım pek anlayışlı biri değildir. Sene içinde aramızda çok “ya benim sevdiğim kişi senden hoşlanırsa” muhabbetleri geçti ve benim cevabım çok netti. “Direkt konuşmayı keserim o çocukla arkadaşımın sevdiğiyle olmaz” derdim hep. Hatta arkadaşım niye öyle söylüyorsunuz bırakın mutlu olsunlar derdi. Biz ona nasıl bunu söylersin derdik. Daha sonradan bu çocukla bizi samimi gördükçe ben size bırakın mutlu olsunlar diyordum ama öyle değilmiş ben sindiremezmişim demeye başladı. Yani kısacası pek konuşulacak bir durumda değilim. Sene başından beri tükürdüğümü çok pis yalıyorum😢