Senelerim hastane odalarında geçti. Hayata sizce geç mi kaldım 😊 ?

19 yaşında üst geçit kullanmayıp ana yoldan karşıdan karşıya geçmeye çalıştım ve süratle gelen bir aracın çarpması sonucu ağır yaralandım. Vücudumda ki bütün kemikler kırıldı hemen hemen. Defalarca ameliyat oldum, farklı illerin hastanelerinde tedavi gördüm. Tabi eğitim ya da iş hayatım olmadı bu süreçte. Şimdi iyi durumdayım, ara ara biraz ağrılarım olsa da yürüyebiliyorum. Fakat bir meslek sahibi olamadım. Bir sevdiğim de olmadı, hiç bir kızın elinden tutamadım. Yaş deseniz yaşım 29 olmak üzere. Hayata geç mi kaldım ben?

Senelerim hastane odalarında geçti. Hayata sizce geç mi kaldım 😊 ?
Cevapla