Çok canım sıkılıyor bu duruma sizce kim haklı ne yapmalıyım?

Sevgilimle 1 gün önce kavga ettik ve hala yazmadi kavga sebebi şu ; aile evi her zaman sevgili ile konuşulmuyor sevgilim telefonla konuşmak istedi bende birazdan müsait olacağımı söyledim ve 10 dakika içinde dışarı çıkıp arayacaktim tam arama vazgeçtim çok önemli değil dedi ne demek istiyor ben onla konuşmak için müsait olmaya çalışıyorum dakikasinda olmayınca sorun ediyor ne yapmalıyım bu kadarcık sebepten yazmaması çok üzüyor 4 senedir sevgilim bu arada yaslarimiz 22 ama sorsan 15 sanki çok üzülüyorum napmaliyim
Çok canım sıkılıyor bu duruma sizce kim haklı ne yapmalıyım?
Cevapla