İki kişi arasında kaldım sizce hangisini seçmeliyim? Siz olsanız ne yapardınız hangisiyle yola çıkmak mantıklı?

Merhabalar. Bu ara çok araftayım çünkü 2 kişi arasında kaldım. Öğretmenim 6 ay önce bir askerle tanıştım çok büyük bir büyüyle başladık ilişkiye lakin daha 2. Haftasında ayrıldık. Nedeni düşmanlarımın sevgilime benimle ilgili canım saçma konuşmasıydı. Sevgilimde beni tanımıyordu inanmış asker ortamında konusunu konuşmuş. Sonra iftiraları anladı fakat geç oldu toparlayamadı. Fakat bunun üzerine biz ara ara konuştuk görüştük benim duygum hiç azalmadı çoğaldı fakat o hoşlantı beğeni dışında sevgi hissetmiyor. şu an ben tatildeyim geçen ona mesaj attım ayrıyız biz ben başkasını istemiyorum beni yar etme dedim. Bana duygusal anlamda zamanla bişey olursa bilemem ama şu an sevgi yok. Ağustos ta döndüğünde yüzyüze konuşuruz karar veririz kader kısmet dedi. Bu sırada bir başka talibim daha çıktı görev yaptığım ilçenin kaymakamının koruması kendisi. Sergi açmıştım orada görmüş hoşlanmış 1 aydır takipteymiş gizliden. Açıldı, ilgili bir çocuk arıyor yazıyor evlilik düşünüyor. İyi bir mevkide eli yüzü temiz. Ama işte benim gönlüm onda hala seneye tayin olacak belki benle görüşecek 1 yıl ama sonra terkedip gidecek asla güven vermiyor ama onu bırakıp bir başkasıyla olmayı yediremiyorum araya başkası girerse bizim iş biter. Fakat 1 yılım onunla boşa giderse pişman olup kafamı taşlara da vurabilirim bu çocuk daha hayırlı belki şans versem bu 1 yılda nişan söz olacak bilemiyorumki… Siz olsanız ne yapardınız? Bir taraf mantıksız ama duygu çok, bir taraf çok mantıklı ama henüz duygu yok 🥺 Benim arkamdan konuştu diğeri yani toparlayıp elimi tutup meydana çıkabilir mi evlenebilir mi bilmiyorum 🤷🏼‍♀️

İki kişi arasında kaldım sizce hangisini seçmeliyim? Siz olsanız ne yapardınız hangisiyle yola çıkmak mantıklı?
Cevapla