Merhabalar. Bu ara çok araftayım çünkü 2 kişi arasında kaldım. Öğretmenim 6 ay önce bir askerle tanıştım çok büyük bir büyüyle başladık ilişkiye lakin daha 2. Haftasında ayrıldık. Nedeni düşmanlarımın sevgilime benimle ilgili canım saçma konuşmasıydı. Sevgilimde beni tanımıyordu inanmış asker ortamında konusunu konuşmuş. Sonra iftiraları anladı fakat geç oldu toparlayamadı. Fakat bunun üzerine biz ara ara konuştuk görüştük benim duygum hiç azalmadı çoğaldı fakat o hoşlantı beğeni dışında sevgi hissetmiyor. şu an ben tatildeyim geçen ona mesaj attım ayrıyız biz ben başkasını istemiyorum beni yar etme dedim. Bana duygusal anlamda zamanla bişey olursa bilemem ama şu an sevgi yok. Ağustos ta döndüğünde yüzyüze konuşuruz karar veririz kader kısmet dedi. Bu sırada bir başka talibim daha çıktı görev yaptığım ilçenin kaymakamının koruması kendisi. Sergi açmıştım orada görmüş hoşlanmış 1 aydır takipteymiş gizliden. Açıldı, ilgili bir çocuk arıyor yazıyor evlilik düşünüyor. İyi bir mevkide eli yüzü temiz. Ama işte benim gönlüm onda hala seneye tayin olacak belki benle görüşecek 1 yıl ama sonra terkedip gidecek asla güven vermiyor ama onu bırakıp bir başkasıyla olmayı yediremiyorum araya başkası girerse bizim iş biter. Fakat 1 yılım onunla boşa giderse pişman olup kafamı taşlara da vurabilirim bu çocuk daha hayırlı belki şans versem bu 1 yılda nişan söz olacak bilemiyorumki… Siz olsanız ne yapardınız? Bir taraf mantıksız ama duygu çok, bir taraf çok mantıklı ama henüz duygu yok 🥺 Benim arkamdan konuştu diğeri yani toparlayıp elimi tutup meydana çıkabilir mi evlenebilir mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ben uzatmadan bet konuşayım. Siz ikilemde kalmışsınız. Bu durumda yalnız kalmanız hata yapma oranınızı 0 a düşürür. 1 tarafı seviyorsunuz ama belirsizlik var. Diğer tarafta ise o şahıs size ilgili ama sizde duygu yok ona karşı.
bu aralar hep kadınlar bi sevgi boşluğunda olduğunu görüyorum. Yani ilgiye sevgiye ihtiyacı var konumun da. Bence belli ki sizin de evliliğe artık kendinizi hazır hissediyorsunuz. Ama bu konular da acele etmeyin derim. şu an tarafsız kalmak sizin için en iyisi. Zaman herşeyi gösterir zaten.115 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel yazmışsınız teşekkür ederim. Zaten ikisi de görev yaptığım ilçede ben ailemin yanındayım 1,5 ay daha. Asker olan şu son olaylardan dolayı Suriye ye gitti dün hatta… Döndüğümde ikisi de görüşmek isteyecek. Kaymakamın koruması olan çocuk dönüşümü bekliyor. Diğeri geldiğinde konuşalım dedi. Diğerini çok seviyorum ama o bir hata yaptı farkında olmadan… Siz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor… :(
- 1 yıl
Şöyle bahsedeyim. Erkeler de bu tür konuşmalar olabiliyor. Ama bizler pek bu konuları olduktan sonra konuşuruz. Yani hani birini seviyorum değil de , ben ilişkiye başlamışımdır ondan sonra söylerim. İki durum arasında fark vardır. Biri konuşma aşamasında söylemek bence uygun değil. Ama artık kişiler sevgili olmuştur ki zaten paylaşım da yaparlar. Eş dost arkadaş öğrenir. Yanlış yapmış. Birde size şöyle tavsiye vereyim. Kendinizi yitirecek kadar çok sevmeyin. ya da ilginizi o kişinin ilgisine göre ayarlayın. Severken insna kendini kaybedebiliyor. Siz sevip karşıdan o sevgiyi görmeyince tükeniyorsunuz. Anladığım kadarıyla da evlenip artık bir yuvam olsun düşüncesindesiniz. Herkes ister. Ama bu düşünce de hata da yapan çok. Bu yüzden kendinize zaman tanıyın.
Soran1 yılBen hep daha çok seven veren bekleyen tarafım. Evlenmek de istiyorum tabiiki. Kendime zaman da vermeye çalışıyorum aşırı talip var ben kimseyi isteyemiyorum ama yalnız kaldığımda da düşünmekten çıldırıyorum. Evet çok haklısınız ama bu çocuk başta böyle değildi. Dediğim gibi çocuk ciddi düşünüyordu en başta hatta şey demiş askerlere bu kızı tanıyor musunuz nasıl biri aslında tam evlenilecek kız yemek yapıyor konteynerımı temizledi dikişimi dikti güzel işveli cilveli kültürlü her şey var bu kızda demiş. Ama bazı canım askerler sağdan soldan duydukları yalan yanlış bilgilerle çocuğu doldurdu. O da sinirlendi kandırılmış hissetti beni de tam tanımıyordu. O ara sanırım birileriyle bu konuları konuşmuş biraz da arkamdan sallayıp özelimizi açmış.
- 1 yıl
Bakın kural 1 - kimseye haddinden fazla değer vermeyin. Konteyner temizlemek nedir. Asla ve kati uygun değil. Bir erkek sevdiği kızı o duruma düşürmez. Size işlerini mi yaptırıyor? Kusuruma bakmayın ama siz kendinizi neden ona mecburmuş gibi gösteriyorsunuz. Hani ya sen ya sen der gibi. Hadi onu geçtim , hiç kimse kız arkadaşıyla olan sohbetini özelini kimseye ama kimseye anlatmaz. Anlatan şerefsizdir net. Yani dediğiniz anlattığınız kadarıyla mahcup olan o olması gerek. Benim kız arkadaşım gelecek evi temizleyecek yemek yapacak dikiş yapacak ben mahcup olurum. Ve böyle şey istenilmez. Ya çok safsınız , ya da gerçekten ilgi ve sevgiye çok açsınız. Kadın dediğin ağır başlı olur. Bunun adı kullanmak. Kullanılmışsınız. Kadın hissiyatı çok kuvvetlidir. Hiç
Kendinize ben ne yapıyorum demediniz mi?
Soran1 yılBen kendi isteğimle yaptım herşeyi. Ben sevdiğim zaman herşeyimle teslim oluyorum. Ve evet zaten içten içe mahçup olan o. Yanlışının farkında ama ben de seni tanımıyordum ne yapabilirim diyor. Kendini insanların gözünde kandırılmış hissetmemek için ağzını tutamadı konuştu. Şimdi de toparlayamaz tabii koca tabura ne diyecek? Bizden bi yol olur mu bilmiyorum ama tek bildiğim onu sevdiğim. Biz sinek gibi birbirimizin etrafında dönüp duruyoruz. Bişey var ve gidemiyoruz engeller konuluyor ama ufak bir iletişimde yine görüşmeye başlıyoruz. Yemin ederim bıktımm
- 1 yıl
Sevgi dediğiniz şey bambaşka birşeydir. Bakın bende gördüm, dinledim , tecrübe de ettim. Şu hayatta ilişki istiyorsanız şunlara dikkat etmek gerek. Sevgi , saygı , anlayış , sadakat , ve azalmayan ilgi.
Sevgi varsa diyorum , sevgi dediğimiz şey merhametin vicdani gösterilme şeklidir. Yani seven mutlaka gösterir sevdiğini. Sevdiğini gösteriyor mu.
Saygı , saygı dediğimiz şey sizin fikrinize , düşüncenize , kararınıza veya yaptıklarınıza saygı gösteriyor mu. Yani tartışmadan önce soruyor mu.
Anlayış , anlayış dediğimiz şey ise bir şey yaptığınız da tepki göstermek yerine sizi dinlemelidir. Herhangi bir durumda yaptğınız bir konuda sizi dinleyip anlayış gösteriyor mu.
Ve sadakat , sadakat bambaşka birşeydir. Siz
Varken değil , yokken de kalben ve ruhen sizinle mi. Yani en ufak bir olayda başkasına koşar mı bekler mi. Ve sadakat öyle bir şey ki aceleyi sevmez. Zaman ister. Ve muhabbetlerimiz daima edep ahlak saygı çerçevesinde mi
Onu da kapsar. Buna göre düşünün. Çünkü ; kadına saygısı olmayanın kendisine hiç
Saygısı yoktur. Kadına sevgi göstermeyen , insan değildir. Kadını anlamayan , sağırdan farksızdır. Sadakat göstermeyen daima ihanet içindedir …
Soran1 yılBu yazdıklarınızı değerlendireceğim cidden. Uzun uzun yazmışsınız üşenmeden ellerinize sağlık hocam
- 1 yıl
Estağfrullah rica ederim. Bakın sevmek güzeldir. Ama kendinizi yitirecek kadar sevmek kendinize yaptığınız en büyük ihanettir. Sevgi insanı mutlu etmeli. Ama burada siz kendinize haksızlığı edip mutsuz ediyorsunuz. O yüzden kendinizi önemseyin. Ve başkasına muhtaç hissetmeyin. Biri çıkar gönlünüzü de alır , sevgisiyle göğe de çıkarır. Sadece zaman işte.
Soran1 yılÇok haklısınız. Ben bu 1,5 ayda kafa dinleyim. Sonra döndüğümde askerle biz yine bi görüşürüz. Eğer net bişeyler duymazsam kem küm olursa ben gidiyorum derim. Kaymakam korumasını da bu süreçte değerlendiririm onunla da bi görüşürüm. Bakalım nasip kısmet hakkımda ennn hayırlısı olsun
- 1 yıl
Be şunu da söyleyeyim. Kadınlar hep ilgi ister. Ve bu ilginin azalmayasınız bekler. Yani hep bir beklemeyi vardır. Burada siz ilgisiz kalmışsınız. Ve sevgi boşluğun da kıvranıyorsunuz. Acele etmeyin. Sakin kalın. Rabbim hak edeni de ruh eşinizi de en uygun vakitte hayatınıza alıp kaderinizi bir kılacaktır 🤲
- 1 yıl
1.5 ay sonra görüşme durumunuz varsa. Sizi gördüğün de heyecanına , davranışına , tavrına , konuşmasına , yaklaşımına , özlemişse hasretine dikkatle bakmayı unutmayın. Kadın hissiyatı nokta atışıdır daima. Bu buluşma da bu duygular yoksa yağacak bir şey yok. Ben buma heves der geçerim.
Soran1 yılTamamdır hepsine bakacağım hocam. Çok çok teşekkür ederim.
- 1 yıl
Rica ederim. Hakkınız da hayırlısını dilerim. Birde hoca felan değilim. Sadece olgunuz diyelim. Hakkınız da hayırlısı. Dediğim gibi acele etmeyin. Belli yaştan sonra insanlar düşüncesine hapsolur. Ve hakimiyeti o düşüncelere bırakır. Oysa akıl var kalp var. Dinlemezsek hata olur. Teşekkürler bir Hasbihal için 🤲
Soran1 yılBu seviyeli sohbetiniz için ben teşekkür ederim. Hocam diyorum kusura bakmayın mesleki deformasyon☺️
- 1 yıl
Estağfrullah ben teşekkür ederim. Hocam deyince bilgi kütüphanesi gibi oluyor 😂 şükür bilgi varda o kadar değil. Zaten diğer türlü sohbet sohbet değil , menfaat ve çıkar ilişkisidir. Buda son tavsiyem olsun. Farklı sohbet eden kişi daima farklı düşüncelerin kurbanıdır. O sohbetlere kurban olmayın … 🤲
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılMerhaba, yaşanılan olay gerçekten garip, yani ya nasıl bi şey olabilir ki diye düşündürttürecek bir olaymış. Bu tür olaylarda, olayın her kısmını, iki tarafın da olası ve zaten olan bütün duygularını iyi bir tartmak gerek diye düşünüyorum. Bahse konu şey uzun bir yaşamın parçası olduğu için, takılınacak bir şey olmamalı, ama günümüzde kimi önem vermese de duygu da çok önemli bu meselelerde. Yani çıkış kapısını sıralayacak olursam kendimce ; koruma olan kişiyi iyi bir tanıyıp, size uyumluluğunu sizin de o kişiye uyumluluğunu gözettiyseniz, değerlendirebilirsiniz. Ama diğer kişiyle olan meseleler de o kadar büyük olmayan, arada lafı sözü geçmekten ibaret şeylerse, o kişiyi de buna göre tartabilirsiniz. Yani olaya bu aşamada birazcık duygusal yaklaşmak lazım diye düşünüyorum.
12 Yorumla
Soran1 yılVallahi haklısınız. Bu asker çocuk başta böyle değildi. Dediğim gibi çocuk ciddi düşünüyordu en başta hatta şey demiş askerlere bu kızı tanıyor musunuz nasıl biri aslında tam evlenilecek kız yemek yapıyor konteynerımı temizledi dikişimi dikti güzel işveli cilveli kültürlü her şey var bu kızda demiş. Ama bazı seviyesiz askerler sağdan soldan duydukları yalan yanlış bilgilerle çocuğu doldurdu. O da sinirlendi kandırılmış hissetti beni de tam tanımıyordu. Beni kötü bir kız sandı. O ara sanırım birileriyle bu konuları konuşmuş biraz da arkamdan sallayıp özelimizi açmış. Sonra baktı onun için çabalıyorum. Bekliyorum başka kimseyle görüşmüyorum. Askerler yazıyor ekliyor kabul etmiyorum. Anladı ki onu seviyorum kötü bir kız değilim ama işte toparlayamdı. Siz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… görüşsek de evde gizli görüşmek istiyor. Ya da bizim ilçede değil de yakınlardaki başka il ilçelerde gezmek istiyor çünkü dedikodu istemiyor. Seni şu an tanıdığım kadar başta tanısaydım, asla bunlar olmazdı diyor. Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor…
Cevap sahibi1 yılSizi oldukça iyi anlıyorum. Bazı şeylerin geri dönüşü gerçekten zor olur, böyle uzadıkça uzar, esnedikçe esner. Ama konunun yapısı öyle bi şey ki, ortada sevgi var, yanlış anlaşılmalardan dolayı geride kalmış şeyler var, ama bu yanlış anlaşılmaların oluşumundan dolayı da utançlı bi sevgi var. Şimdi şu haliyle bakıyorum olaya, yani başka bi konumda olursanız, bu sevgi güzel hoş akıp gider, ama şu anki haliyle sürekli bi sevgi ama çekince, bi emin olamama olacak gibi. ama diyorum ya bu olaylarda bütüncül düşünüyorsak, bence duyguyu biraz daha ön plana almalıyız, ki mantık evliliği anlamında söylemiyorum da olaya mantık yönünden yaklaşacak birisi gibi de değilsiniz, duygusal yönünüz sizin zaten ağır bastığı bariz gibi.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba arttloadd! Vay be, bayağı karışık bir durumun var gibi gözüküyor. Anlayabiliyorum, ikisi de çok farklı ama çekiciliği olan seçenekler. Beni soracak olursan, ben aşk kadınıyım ama pragmatik de olmak önemli 😏.
Asker olanla olan geçmişin biraz iniş çıkışlı gibi ve uzun vadede güven vermiyor demişsin. Eğer gerçekten duygusal anlamda sana "sevgisi yok" diyorsa, onunla devam etmek zor olabilir. Tabii duyguların yukarıda o belli ama ilişki sadece duygulardan ibaret değil, güven ve istikrar da gerekiyor.
Diğer tarafta ise, kaymakamın koruması var. O seni tanımış, takip etmiş, niyetini belli etmiş ve üstelik evlilik düşünüyor. Bu bayağı ciddi ve geleceğe yönelik bir adım. Henüz duygu yoğunluğu olmasa da, belki o motivasyonla zamanla daha derin bir bağ kurabilirsiniz🤔.
Bence askerle olan durumu biraz yatsıya kadar bekleyebilirsin ama bir yandan da kaymakamın korumasıyla da tanışmaktan zarar gelmez. İki yürek arasında kaldığında en mantıklı olanı seçmek her zaman iyidir ama kalp ne derse onu da göz ardı etme 🥰. Unutma ki, karar senin ve mutluluğun bu yolda seni bekliyor. Hadi bakalım, yeni başlangıçlara açık ol! 🌟❤️11 Yorumla
Soran1 yılSenin şu yorumlarına hastayım çoğu insandan mantıklı shshshshsb
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Aklin varsa asker olan o ser. sizi engelelr asla ama asla bidaha gormezsin. Girmedikce u utabilirsin ancak. Şu an ozel duygulari abaska birine hissedemezsin gibi geliyir ama inan baskasinida sevebilirsin. Evlenip pisman mutsuz olacaksin o kesin. Digeri duzgun belli tani arkadasca zaman ver kendinede
16 Yorumla
Soran1 yılVallahi çok haklısınız ama bu çocuk başta böyle değildi. Dediğim gibi çocuk ciddi düşünüyordu en başta hatta şey demiş askerlere bu kızı tanıyor musunuz nasıl biri aslında tam evlenilecek kız yemek yapıyor konteynerımı temizledi dikişimi dikti güzel işveli cilveli kültürlü her şey var bu kızda demiş. Ama bazı canım askerler sağdan soldan duydukları yalan yanlış bilgilerle çocuğu doldurdu. O da sinirlendi kandırılmış hissetti beni de tam tanımıyordu. O ara sanırım birileriyle bu konuları konuşmuş biraz da arkamdan sallayıp özelimizi açmış. Siz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… görüşsek de evde gizli görüşmek istiyor. Ya da bizim ilçede değil de yakınlardaki başka il ilçelerde gezmek istiyor çünkü dedikodu istemiyor. Seni şu an tanıdığım kadar başta tanısaydım, asla bunlar olmazdı diyor. Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor… Diğer kaymakam koruması olan çocukta çok sempatik temiz yüzlü ciddi yaklaşan bir çocuk. O uzatmadan 1-2 yıla evlenir de. Ama ikisi de aynı ilçede ve ben 1.5 ay sonra oraya döneceğim okullar açılınca. Tercih yapmam gerekecek yanlış yapmaktan korkuyorum. Hiç bir güvence olmadan kendimi kadere bırakıp aşkın peşinden mi gitmeliyim? Yoksa şimdilik daha mantıklı tercih gibi görünenin peşinden mi…
- 1 yıl
Evet o duyduklarindan sonra sana baska gozle bakmaya baslamis ve cinsellik dusunmeye baslamis. Bilmiyorum yakinlastinizmi ama bu saatten sonra onla olmaz. Senle asla evlenmeyecek bunu aklina sok. Ve aslinda senin kendine saygin varsa, ki oldugunu dusunuyorum ezik pasif bi kiz degilsin, o istese bile bu olanlardan sonra senin onu affetmemen gerekiyor. Onu kararli bi sekilde bitirmeden sen mutlu olamazsin. Unutmaya sartlanmalisin. Digerini kacirma derim. O olmasada bundan uzak dur bu artik seni anca yataga atar ya da eglenir zaman gecirir.
Soran1 yılAma anladı da biliyor tanıyor beni artık kabul etti. Hatta çevresindeki yakın arkadaşlarına öyle bir kız değil de demiş. Ömrümüz o ilçede geçmeyecek tayin olup gideceğiz neden olmayalım diyorum. Kader kısmet diyorum kimler kimlerle evleniyor bilmiyorum kopamıyoruz canım çok sıkılıyor
Soran1 yılEvet yakınlaştık
- 1 yıl
Bak ben erkekleride kadinlarida iliskileride iyi bilirim. Onca sey olmus ve cinsellikte olmus bilmiyorum detayli konusamiyosun belki ama tam iliski oldumu daha once bakiremiydin bunlarin hepsi onemli. O senle asla evlenmicek. Sen cikar yol ariyosun ama gercek bu. Sanada bu gercek lazim. Sana bahaneside hazir sogudum dicek, ama gorusmeye takilmaya devam edecek. Bigunde gelecek sacma bi sebeple bitirecek. Sana yazik olacak gor bunlari.
1 yılBiri diğerinin alternatifi gibi düşünüyorsan ikisini de hayatından çıkar
Askeri kesinlikle düşünme bile Okunan bir kitabı yeniden okumak sonucu değiştirmez sadece zaman kaybıdir16 Yorumla
Soran1 yılSiz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor… :(
- 1 yıl
Askerlerden uzak dur üzülmek istemiyorsan
Soran1 yılYaaa off 😣 neden böyle diyor herkess
- 1 yıl
Onun için yemek yapmanı onu mutlu etmeni bekliyor
Kendin demişsin. Askerin hepsi çalışan ve evde hizmetçi olacak kadın arıyor
Yine de siz bilirsiniz
Soran1 yılBenim ruhum hizmetkar zaten. Bana koymuyor bu çok seviyorum sevdiğim için bişeyler yapmayı… Ama görünen o ki beğeni ve arzu hissediyor ama beni sevmiyor. Yaşayıp vakit geçirdikçe değişir mi bu?
- 1 yıl
Kimse değişmez sadece menfaati kadar rol yapar
O yüzden ikisini de geride bırak ve hayatına bak
1 yılSeni sevmeyen biri severek en büyükmhatayı yapıyorsun. Sevdiğin değil seni seveni al demişler. ikinciyi seversn mutlaka ona şans ver askeri şutla gitsin.
14 Yorumla
Soran1 yılVallaha haklısın ama gönüle söz geçmiyor aptala döndüm
- 1 yıl
şu an seviyosun ama hadi evlendin diyelim evliyken sana yaptklarından sonra sevgin nefrete dönüşücek ve sonun ayrılık olucak. Aşk dediğin şey geçici. Aşktan geriye sevgi saygı ilgi. Kalır bunlar yoksa cehennemi yaşarsın.
Soran1 yılVallahi çok haklısınız ama bu çocuk başta böyle değildi. Dediğim gibi çocuk ciddi düşünüyordu en başta hatta şey demiş askerlere bu kızı tanıyor musunuz nasıl biri aslında tam evlenilecek kız yemek yapıyor konteynerımı temizledi dikişimi dikti güzel işveli cilveli kültürlü her şey var bu kızda demiş. Ama bazı canım askerler sağdan soldan duydukları yalan yanlış bilgilerle çocuğu doldurdu. O da sinirlendi kandırılmış hissetti beni de tam tanımıyordu. O ara sanırım birileriyle bu konuları konuşmuş biraz da arkamdan sallayıp özelimizi açmış. Siz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… görüşsek de evde gizli görüşmek istiyor. Ya da bizim ilçede değil de yakınlardaki başka il ilçelerde gezmek istiyor çünkü dedikodu istemiyor. Seni şu an tanıdığım kadar başta tanısaydım, asla bunlar olmazdı diyor. Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor… :(
- 1 yıl
Anlıyorum seni sen güzel bir insansın belli. Ama o çevrenin etkisinde kalmış. Çevresindeki insanların gözünde kötü biri gibisin oda bunu göze alıp ileri gidemiyor. Sırf çevre yüzünden bu işe olmaz gözüyle bakıyor. Yol yakınken vaz geç ondan biliyorum zor olucak ama ilerde mutsz olmandan iyidir.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle mantıklı olanı seç. Diğerinden hayır gelmez. Boşuna heba etme kendini
10 Yorumla Asker olmasa iyi olur
12 Yorumla
Soran1 yılNeden böyle düşündünüz
1 yılMantıklı olan ikincisi
12 Yorumla
Soran1 yılSiz erkekler arkasından konuşup hatta özelinizi açtığınız bir kadınla ortaya çıkıp evlenemezsiniz değil mi? Gaza gelip öyle bişey yaptıki toparlayamıyor… Aramıza acayip bir çekim var yan yana eğleniyoruz konuşuyoruz. Benim ona olan sevgime çok saygı duyuyor takdir ediyor. Başkasıyla konuşmamı yediremiyor istemiyor. Onun için yemek yapmamı hazırlanmamı onu mutlu etmeye çalışmamı görüyor. Değer veriyorum sana ama sevmek sevilmek bunlar tercihlerimizle olan şeyler değil. Başta olanlar olmasaydı şu an belki sözlü nişanlıydık ama işte oldu ve soğuyunca geri düzelmek zor diyor ne yapacağım bilmiyorum elimden bişey gelmiyor… :(
- 1 yıl
Özelimizi başka erkeğe açmam ben mesela
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer