AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Knk eline aliyorsun bilgisiyari mesela ilceleri merak ediyorsun ve begendigin ilcenin videolarini izliyorsun calismak icinde evde oz guven calismalari yap ne bilim ozguven yukselticek videolar izle kafanda otursun kimsenin dedigini degil kendi dedigini yapmaya basla kitap oku gez gor knk senin icin zor biliyorum asacaksin inaniyorum
sağol ben almiyim HAYAT Sizin gibi
Dostum sen kesin benden bile yakisiklisindir
yok 28 yaşındayım ama 17 gösteriyorum sakal yok ses yok bir şey yok çocuk gibiyim
Olabilir knk senin * kiz kalmamistir vAllaha bu hayati yasiyorsun
Anlamadım
Knk bir süru kiz patlatmisindir simdi sen oh mis
ne alaka
28 yasindasin oh gezdin gordun heryeri ohh
Dalga mı geçiyosun
Hayir neden dalga gecim
12 sene boyunca hiç çalışmadın mi? Lise açıköğretimden devam edebilirsin. Kendi isteğiyle işe girip başlayabilirsin ama senin isteğin yok sanırım.
12 Senedir çalışmadım evet liseyi bıraktıdan sonra çünkü kendimi sevmiyorum eğitim durumu gücümü de. benim ailemde kim lise mezunu olmuş ki ben olayım.. işi de küçümserim parayı da kendimi de. sevmiyorum hiç bir şey
Sen kendini ve hayata güvenin yok, ailenin yüzünden oldu aslında. Sen istesen okurdun işe girebilirdin sen istemiyorsun. Bence kendini bireyleri değerlendir
Bu aile doğup yanlış eğitilip nasıl hayata güvenim sevincim olsun. benim kafa ders anlamıyor anlamıyor musun yapamıyorum dersleri
ben kimim ki
Sizin gene olmuş bir ilişkiniz. 30'uz hiç olmadı yani. Uğraşmadım gerçi hâlâ da öyle birinin peşinden koşmak mantıksız geliyor.
Benim mi ilişkim olmuş hahahahahaha 75 yıl sonra olur bu dediğin.
Demem o ki ilişkilere ayıracağın vakti bir şeyler öğrenmek için kullansan daha iyi. Ben öyle yapıyorum coğu zaman.
İş konusuda bazen denersin olmaz
Denemeye devam edip vaz gecmezsen olur illaki, ha istemiyorsanız bir şey diyemem
Yahu arkadaş benim gönül işlerine vakit ayırmam için Atatürkün vapurla erzurumdan gelmesi gerekiyor
Ben kendimi insan sevmiyorum diyorum derde bak
İzin vermezler yoksa yapardık ya hanni.
Kısaca üzülme diyeyim. Bu hayatta illa evlenip çoluk cocuğa karışacaksın diye bir şey yok. Hayatı s... Et , kendin için yaşa kendin için bir şeyler yap. Örneğin ben çalışıyorum 3,4 ay sonra işten cıkıp geziyorum. Bu şekilde Urfa, bursa, diyarbakır, konya daha bir sürü şehir gezdim. Başkası için değil knk sadece kendin için yaşa.
Bırak etrafındaki insanları. Evet diğer insanlardan farklı olarak bağlanamıyor olabiliriz bazı şeylere. Belki bazı şeylere haddinden fazla değer veriyoruz bunu diğer insanlar anlamaz. Bundan dolayı kimse için değil. Kendin için yap bir şeyleri.
Çalışıp ne yapacaksın asgari ücret 17 bin 402 için 30 gün kendini yor 1 gün izin yap şehir gezip napıcam
Sürekli çalış demiyorum zaten. Tatil paranı cıkar ve gez kendine . Yol ücretlerini cıkar . Kuru ekmek bile yesen gez kendine dolaş. Değişim önce fikirlerden başlar. Kendine yapamam edemem , lise falan hikaye birtakım şeylere inandırmışsın kendini. Hayat bu değil bir yere çalışmak için gitsen bile orada iş cıkışı gezersin.
Bak bende bu durumları yaşadım ve anlıyorum. İnsanlar yapamaz edemezsin dediler yaptım yani. Hatta son işte eğer usta yamuk yapmasaydi dikişi tutturacaktım. işinden olacaktı garibim.
Bunun için önce sen kendine değer ver ki insanlar sana değer versin. Ha bu dünyadan sessizce gitmek istiyorsan saygım sonsuz.
İçimden geçenleri yazdım iyi günler dilerim Ve sürçü lisan eylediysek affola.
Benden bir halt olmaz hayat Ahmet aksöze güzel
Yaşadığım ağır depresyonlar sıkıntısını da ben bilirim özgüvenim yok
Anlıyorum , saygı duyarım. Allah size hayırlı bir kapı açsın.
Allah belamı verse yanına alsa hiç fena olmaz.
Valla benimde canımı almasını istediğim zamanlar oldu Tüm samimiyetim ile. Almıyor isteyeni almıyor. Kavrulmak , pişmek gerekiyor , hayatı belirli bir düzeye getirdikten sonra alır canı. Akıl sır erdirilmez en azından ben bıraktım bir yerden sonra bu konuda düşünmeyi. Bu hayatı yaşamak isteyen sensin temelde kendine karşı bir şeyleri kabul etmesende.
Yapacağin en iyi şey kendini ufak ufak değiştirmeye çalışmak. Hepsinden önce bunu istemek önemli olan tekrar ediyorum bunu istemek çok önemli
İsteyemiyorum işte hep kötü tarafından görüyorum obez mideni durdur zayıfla asgari ücret iş bul kendini işi küçümseme olmuyor öyle.
Sen hayatı kafasında bitirmiş birisin büyük ihtimalllerle gece gündüz oyun oynarsın video izlersin
Üstelik Hayatı başlamadan bitirdim
Ben senin kadın versiyonunm hahsh
Benden daha ezik değilsin
Erkek için daha kötüdür tabi biz hep evdeyiz
bende 12 senedir bilgisayar bağımlısıyım şekerim tansiyonum var kilom var dişlerim kötü durumda sesim çocuk boyum kısa tipim güzel değil ölsem sorumluluk alamam
Aynı ama kilo şekerim yoktur önce dişlerini yaptırmayla başlayabilirsin üni hastanesine git sıraya gir
Kola bağımlısıyım her gün içmeden dişlerim çürüdü. benim sorunum depresyon dışarı çıkamıyor olmak yol iz bilmemek araç vasıta olmamak
Yol iz gidile geline öğrenilir okunan varsa herşeyi bulursun bu kendine oluşturduğun duvarlardan birisi sadece
ben dışarı adım atsam kaybolacak kafadayım
Hea mezcup musun affedersin bir yerden sonra tek başına hayatını idame ettirmen gerekebilir şimdiden azda olsa sınırları genişletelim kimseye bağımlı olma
ne mezcup u ya özgüvensizim
Salla özgüven kimse kimseyi tınmıyor zaten çık gez dolaş gününü gün et
🤔🤔
Nereye çıkıp gezebilirim yol iz bilmem şişko obez halimle param yok pulum yok altımda araç ehliyetim yok hayat senin estiğin pencereden esmiyor.
Bu ne hayat senin estiğin pencereden esmiyor 🤔 bu laf böyle değildi kesin illa ki negatif bir şeyler söyleyeceğim size öyle algılayabilirsin
Ben 35 yaşındayım hiç işim sevgilim sosyal hayatım olmadı
Çalışmıyor musun
Hayır maalesef işsizim hiç çalışamadım gençliğimi hep eve kapalı işsiz parasız asosyal yalnız mutsuz geçirdim senelerdir evden dışarı da çıkamıyorum hayatım evde bitiyor
benimde aynı ama sana bakan kim onlar olmayınca ne yiyip ne içeceğiz.
Sana bakan kim ne yiyip ne içeceksin başkası olmasa
Ailemle yaşıyorum kendime ait hayatım yok gelirim yok ekonomik özgürlüğüm yok sosyal hayatım yok böylece yaşlanıyorum halim ne olacak bilmiyorum gençliğim de ziyan oldu gitti
Bende öyleyim sağ gözüm şaşı sol kulağım işitme engelli boyum kısa kilom var obezim lise terkim üniversite görmedim arkadaşım olmadı çalışamıyorum depresyondayım 2012 den beri odama hapisim bana para veren annem olmazsa sokaklara düşerim..
Allah yardımcın olsun zor durum yaşamayan anlayamaz ben de işe giremiyorum dışarı çıkamıyorum gezemedim eğlenemedim sevgilim olmadı sosyal hayatım olmadı mutlu olamadım ömrüm evde geçti gidiyor evde durmaktan çürüdüm gelirim de yok hep parasız yaşadım ailemin yanında yaşadığım için hayatta kalabiliyorum
Aynısı bende
En azından liseyi bitirseydin anladığında bazı şeyleri çok geç olacak
Ailemde kim bitirmiş ki ben bitireyim.
Ulan düşünceye bak ya trol olması ümidi ile
Ben trolüm öyle mi güldüm buna hemde çok güldüm 12 yıl yaşadıklarım rüya o zaman
ben trolüm ha
geç kalınmış bir hayat
Böyle gelmiş böyle gider
Tren kaçtı
Amaçsız bir hayat
Amac olustura bilir aslinda bir cok intarnete kaynak var sadece arastirma yapmiyor kendine guveni hic yok
Herkes sizin gibi şanslı doğmuyor ki
Olur öyle seyler
Aynen şeyimden aşşağı kasımpaşa