Ağlamak istiyorum sevgilimi terk ettim ama ağlamayada takatim yok?

2 yıllık ilişkim bitti Böyle ayrılık moduna girip ağlayamıyorum , onu özledim kızgınımda. Yaşım daha gençken ağlardım , yemeden içmeden kesilirdim şu an aslında aklımdan çıkmıyor üzgünüm gibide ne bileyım yaşlandımmı ne?

Ağlamak istiyorum sevgilimi terk ettim ama ağlamayada takatim yok?
Cevapla