Nişanlım evlenince calismiyicam yazdım diye benimle konuşmuyor. Bıktım bu adamdan. Nasıl unuturum?

Gerçekten bıktım bide gittik nikah tarihi aldık çok pis huylu biri kadından beter bıktım artık. Sevmesem keşke tahammül edemiyorum anlayışsız bencilin teki çocuktan beter.
Nişanlım evlenince calismiyicam yazdım diye benimle konuşmuyor. Bıktım bu adamdan. Nasıl unuturum?
Cevapla