Çok özlüyorum onu!.. Nasıl vazgeçeceğim ondan, nasıl unutacağım onu?

Çok canım yanıyor ya!.. bomboş duvarı seyrediyorum kapkaranlık odada... Nasıl alışacağım onsuzluğa ki? Neyse... Tavsiye verirseniz çok mutlu olurum!
Çok özlüyorum onu!.. Nasıl vazgeçeceğim ondan, nasıl unutacağım onu?
Cevapla