Ne yapmam gerek arkadaşlar? Nerden buluyorsunuz tertemiz insanları siz?

Herkes hayatının aşkını nasıl buluyor? Hem güzel hem de karakterli bir kızım akıllıyım da. Ama hayatıma hep kullanmak isteyen pis erkekler girdi bu yüzden istemedim hiçbirini. Hiç sevenim olmadı. Aniden oluyor deniliyor hep. Ama olmuyor. Daha neye ihtiyacım var anlamıyorum. Ne yapmam gerek arkadaşlar? Nerden buluyorsunuz tertemiz insanları siz?

Ne yapmam gerek arkadaşlar? Nerden buluyorsunuz tertemiz insanları siz?
Cevapla