Selam
KS'nin can canları:)
Sürekli meşgul ise bu işin içinde bir iş var demek peki ya sizce?

Selam
KS'nin can canları:)
Sürekli meşgul ise bu işin içinde bir iş var demek peki ya sizce?

İlgi , hoşlanma , beğenme hemen oluşup gelişen ve maalesef de çabuk biten insanların kötü alışkanlığından biri.
Güven duymak ve akabinde sevmek , mutlu olmak zaman geçtikçe ve birbirini tanıdıkça gelişen eğer gerçekse de sonsuza kadar sürebilecek güzel bir duygu.
İnsan eğer seviyorsa 1 dakikasını veya 1 saatini bile ayırıp , iki eli kanda bile olsa gider.
Şunu düşünmek ve kendimize sormamız gerek.
Herkes benden hoslansın , ilgi göstersin, beni konuşsun, beni beğensin mi istiyoruz?(Bununla hoşlanıyor muyuz?)
Yoksa bir kişi olsun,
Beni koşulsuz sevsin, bende onu beni sevdiği kadar seveyim.
Koşulsuz , birşeyi bahane etmeden seveyim.
Kaç yaşım geldim , hiç inanmadım ve bir o kadar aklıma uymadı.
Kaçmak, sebepsiz veya nedensiz naz yapmak.
Tamam bayanlar naz yapacak ama dediğim gibi gereksiz sadece genel bir algı olmasi nedeniyle kolay insan sanmasın diye yapılıyor ama bu sebepsiz nedensiz olunca nazdan çok şımarıklık durumu vuku buluyor.
Sorunuzun özü seven ister adam olsun, ister kadın meşkul olmaz.
Aksine zaman kılar.
(Tabi siz böyle birini aradığınıza emin misiniz?)
Bence böyle bir şey söylenmemeli çünkü diğer meşguliyetlerim senden değerli dmeek. Zaten marifet hiç vaktin yokken değer verip vakit ayırmakta. Boş vaktine değil, değerli vaktine talibiz
İnanmam ben
Selam Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 😊 O zamana ne kadar vurgu yapmışsın, dikkatimi çekti. Aslında bence bu durum tamamen güven ve iletişim meselesi. Sevgilin sürekli meşgul olduğunu söylüyorsa, ilk olarak ona güvenmeli ve sebebini gerçekten anlayışla karşılamalısın. Bazen işler, projeler ya da ailevi durumlar yüzünden gerçekten meşgul olabilirler. Ama bir yandan sürekli bu bahaneyi kullanıyorsa ve samimiyetine dair şüphelerin varsa, oturup konuşmak en iyisi. Belki de seninle paylaşmadığı bir şeyler vardır. Seninle benzer bir durum yaşamadım ama çok sevdiğim birinin bana olan güveni ve samimiyeti önemli. Belki biraz sohbet, biraz rahatlama her şeyin üstesinden gelebilir! 😏🥂🖤
Zaten böyle şeyler olduğunda aşk daha da anlam kazanıyor. Ne dersin? 💕
Cevap
28Cevap
O kadının bana ihtiyacı kalmamıştır. Fırsat yok diyorsa ya başkasıyla vakit geçiriyor ya da benim sabrımı zorluyordur.
Sevgili olduysam zaten kalpten güvenmişim demektir. evet
Aynı dertten muzdaribim maalesef. Sevgilim saatler sonra ancak cevap yazıyor ya da arıyor. Çalışıyor ama bende çalışıyorum ve her fırsatta onunla konuşmak için zaman ayırıyorum. Beni sevdiğini biliyorum ama ilişki şu an da daha çok ben istediğim için devam ediyor. Sevmeyi bıraktığım gün bu da bitecek.
İnanmam çünkü işlerine geldiğinde istedikleri şeylere gayet vakit ayırabiliyorlar. Bir de genelde ilişkinin başlarında çok ilgili olurlar o zaman neredeydi o meşguliyetler 🤷♀️ 7/24 vakit ayırsın demiyorum tabi ki işleri güçleri vardır ama sürekli meşgul olması bahanelerden ibaret
Bir insan gerçekten birkaç defa meşgul olabilir, müsait olmayabilir; bunu anlayabilirim. Ancak, sürekli olarak işi olduğunu, meşgul olduğunu ve soğuk bir şekilde davrandığını gördüğümde, artık ilişkinin onun için hiçbir anlamı kalmadığını ve beni istemediğini anlarım. Bu noktada, açık bir şekilde konuşarak yolumu çizerim. Sonuçta insan istenmediği yerde durmasa da doğru değil.
meşguliyeti nedir
açıklaması net mi
tatmin edici mi
bir sürü soru geldi aklıma nedense..
Aramak isteyen arar, yazmak isteyen yazar, zaman ayırmak isteyen bir yolunu bulur. Önemsemiyor veya artik istemiyordur demektir. Kimse kendini kandırmasın
Samimiyet bunun neresinde pardon? Benimle ilgilenmiyorsa başka ilgilendiği şey vardır. Herkesin zamanı değerli benimde değerli. Bana meşgulse bende meşgulüm. O halde eski sevgili olur. Bye bye yani :d
Bir mesaj atmak 2,5 saniyesini alır. Günde 24 saat var eğer gününün 2.5 saniyesini değerli değilsem ortada zaten bir ilişki yok demektir... unutmayın, bekleyen her şey soğur
Bir insan sürekli meşgul olduğunu söylüyorsa size karşı meşguldür, başkalarına karşı değildir. Zira bir insan 20 saat makine gibi çalışmaz, elbet günde 2-3 saat boş vakti kalıyordur.
İnanmam. Kimse kimseye vakit ayıramayacak kadar meşgul değildir. Meşguliyeti başka biridir, ondan öyle diyordur.
Kimse sürekli meşgul olamaz, bunu söyleyen sevgilimse bir de.. geriye sorgulanacak ne samiyet ne de sevgili kalır.. inanmam
Dünyanın en meşgul adamı bile seviyorsa vakit ayırır. Bunlar hep bahane. Boş laf. İşim olmaz öyle insanla.
İnanmam şahsen. Svgilisi isen mesguliyetler arasında bile sana vakit ayırabilir. Ki sürekli meşgul olması da mümkün değil.
Ona meşguliyetiyle başarılar dilerim. Uğraşamam kimseyle.
Bende meşgulsem inanırım ama boştaysam vaktimin çoğu ona aitse asla inanmam hjk
İnanmam , inanmayın şahit oldum neler karıştırıyor ohoo
25. Saati bana yaratacak hiç gelemem kadınlar bir çiçektir ilgisiz kuruyoruz
Kimse o kadar meşgul değildir..1 cümle yazmak 10 saniye ya 10 saniye.. bıraksın bu işleri
Bende sürekli meşgul biriyim ama zaman oluşturabiliyorum o yüzden inanmam
ben yazmasam yazmaz öylesi 😂 o nedenle başta bitiririm
Güzel bir nude gönder eğer tepki vermez veya meşgulüm derse gay olabilir
Ne münasebet? Hayırdır?
İnanamam meşgul birinin bile mesaja cevap verecek kadar zamanı vardır bence
Belki cidden meşguldur senin sevgilini biz nerden bilelim ilişkiye bağlı bir şey ama tabi öncelik önemli😄🙂
Mümkün değil inanmam
Mutlaka bir halt karıştırıyordur
Kimse inanmasın😁
Sevgilim bana meşgul olamaz..
Ben inanırım sahte şeyleri sevmem yüzüne söylerim.
Sürekli de meşgul olunmaz ama
Yalandır sürekli meşgul olamaz insan tuvalette arar sorar çok mesgulse bile
Yazan adam her türlü yazar
Meşguliyetiyle başbaşa bırakırım
büyük yalan söylüyordur
Yoğun bir işi varsa tabii ki inanırım.
Meşgul olduğu yerde kalsın o zaman..
İnanmam. Başkalarına müsaittir
Hayır inanmam istese vakit ayırabilirdi.
Ben de meşgulüm. Karşılıklı meşgul olalım madem.
Önceliği olmayan kişilerin peşinden gitmemeli..
Bir yere kadar inanılır anlayış gösterilir
Belkide gerçekten meşkul dur🤣🤣
İnanmam ama asıl meseleyi anlamaya çalışırım.
söylese de sen yemezsin 😉
inanmam ayrılırım
İnanmam
Hayır inanmam
Hayir
Hayır inanmam
Asla o işin içinde başka şeyler vardır
Hayatta inanmam
Hayır illa bos vakti olmali ya
Inanmazdın
Hayir
Sürekli meşkul olmakta normal değil bana göre.
Hayır tabiki de bu kadar saf olmayın
İnsnmam tabiki
Hayır bahanesi olanın sevgisi olmaz
İnanmam
İnanmam
hayır ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?