Hiç mesaj atanım yok, atanlara da benim atasım yok... Ne zaman olcak be?

Herkes evleniyo ben kaldım.

Evlenmek de istemiyorum aslında ama en azından hayatımda biri olabilirdi..

Hiç mesaj atanım yok, atanlara da benim atasım yok... Ne zaman olcak be?
Cevapla