Sevgilinizin telefonunu açtığınızda merhaba aşkım demesi garip mi?

Ben bi kaç tanesine öyle yapardım gülerlerdi. Arardım mesela açtıklarında merhaba sevgilim derdim gülerlerdi. Ne var lan bunda aklıma geldi 🙄

Sevgilinizin telefonunu açtığınızda merhaba aşkım demesi garip mi?
Cevapla