Bi defa aradınız, yanıt yok. İki defa aradınız yanıt yok. Bu bir sorun mudur?

Bi defa aradınız, yanıt yok. İki defa aradınız yanıt yok. Bu bir sorun mudur?

Eğer bu durum sıkça tekrarlanıyorsa veya belirli bir endişe yaratıyorsa, bu konu üzerinde konuşmak gerek. Ancak, bir defalık bir durumsa, belki de o an meşguldür veya telefonu duymamıştır. İletişim önemli, bu yüzden düşüncelerinizi nazik bir şekilde paylaşmak ve nedenini sormak, durumu daha iyi anlamamı sağlar.
Anlayışlı ruh hâlinde başlarım ama bu her zaman kayıtsız şartsız anlayış olarak devam etmez. Sorun mu var diye konuşup durumu anlayıp herşeye rağmen tavrı aynıysa endişemi belli ederdim.
bana göre sorun değil, ben de açmıyorum, niye açmıyorsun diyenlere gıcık oluyorum
Uzun süreli açmama durumunda mesaj ile bilgi verilmeli bence
doğru yaklaşım o ama kişi atmak mesaj atmak zorunda değil hesap sormak doğru gelmiyor
Sorun 2. Açılmazsa baya sorun
Doğrudur
Cevap
5Cevap
neden açmadığını merak ederim sadece
Mantıklı görüş
Yanıt vermiyorsa meşguldür sessizdefir ya da telefonu ne bileyim sorun etmem ama gün boyu konismadiysa benimle sorun ederim khkfdh
Ooo büyük sorun olur tahminimce 😂
Ölmemiş ve çok önemli bir açıklaması yoksa ciddi ederim
Ciddi edersin derken 😅
Büyük sorun ederim
Her defasinda olan bir şey ise bunu her insan sorun eder
Doğru
Evet sorun ederim işi olsa bile açıp müsait değilim demek zorunda
Vaav çok sert yanıt
Müsait değildir. Cevapsız aramadan sonra aramazsa o zaman fırtınalar kopar :)
Fırtınalar kopmasın ya
Bi defa okeyde ikinciye niye cevap yok cinler gelir tepeme 😂
Çıldırma safhasi filan 😅
Sorun etmem ama merak ederim. Meşgul ise müsait olduğunda arar derim üstünde durmam
Güzel kalem
Geçerli bir açmama sebebi varsa görmem tabii ki. İnsan her an müsait olamaz ya da telefonunu yanında bulunduramaz
Beklerim dönüş yaptığında eğer mantıklı bir sebebi varsa sorun etmem sorun edersemde sebebi açmaması olmaz panik biriyim hemen merak edip telaşlanıyorum
Genelde telaş durumu oluyor
Kolay kolay ikinciye aramam. Meşguldür müsait değildir ve o ilk uygun anında arar ihmal etmedi etmez
Mutlaka geçerli bir sebebi vardır. Uygun olunca dönecektir diye düşünürüm.
Sorun değil de merak ederim bir şey mi oldu diye diğer seçenek sonrasına
Bunu sürekli yapıyorsa sorun olur.
Ölçülü olmak lazım
Etmem vermiyisa meşguldür degilsede kendi bilir bidaha aramam olur biter
Sevgilim yok o yüzden böyle dertlerim de yok
Olsaydı?
Etmem işi gücü vardır görünce arar nasıl olsa.
Dönünce de çözülür mu 😂
Sürekliyse ya da dönmezse evet…
Ölçülü olmak lazım yani
Sorun değil ama eğer uyumuyorsa merak ederim
Evet beklerim ki dönsün sinir olurum
Neden ya
Hayır etmem
Genelde hanımlar ediyor ne yazık ki
Sorun değil kızmam
Kızan çok ya
Ederim
Sorun ederim
@allybrok yapar mı normalde böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?