atmış ne demek bu dedim şaka amacli dedi. Bende kavga ettim başka işin mi yok eglenecek başka şeyin mi yok diye haksız mıyım. Bu nasıl bir saygisizlik
Anlamıyorum
atmış ne demek bu dedim şaka amacli dedi. Bende kavga ettim başka işin mi yok eglenecek başka şeyin mi yok diye haksız mıyım. Bu nasıl bir saygisizlik
Anlamıyorum
Bende haksızsın. Biraz abartmışsın bu konuyu. Sevgilin bu geri gönder parayı saa geri atsın sen tekrar gönder eğlenin bu şekilde. Saygısızlık olduğunu düşünmüyorum. Onu düşünebilecek kadar zeki değiller
Cevap
9Cevap
Açiklama kısmında sana mesaj yollamış olabilirmi?
Nolmuş kız 1 lira attıysa şakaymış işte, sende geri ona 90 kuruş atsaydın 10 kuruş kar ederdin 😂
Yani yaptığı şaka bile olsa hoş değil. Şakanında bence bir sınırı olmalı. Bence biraz büyüsün.
Dizlerini kırmadan onu yerden alabilirmisin diye gondermis
Küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum. İnsan bari 20 lira atar pislik.
Herkes kızın Paracı olduğunu zannetmiş ama ortada bir sebep yokken 1 lira atması saçmalık. Ergence hareketler.
Sen paracı davranmışsan oda şaka altından bunu yaptıysa baya ağır itham barındırır.
Bütün maaşını hatta kredi kartını vermeliydi büyük ayıp
Neden fakirlerle sevgili olmamalısınız?
Şekil A
Çocukca şaka yapmış ama sen de abartmışsın. Ne güzel işte gidib başka kızlara yazacağına kafasına göre takılıyor işte seninle
Gerçekten hoş değil tavrı ve hareketi
Amaç ne diye sormadın mı
Etik bir durum değil 🙄
10 tl vereyim konuyu kapa mk ya
Abartıyon
haksızsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?