Ne istiyor bu erkekler, neden hiçbir zaman ne istediğini bilmiyorlar?

Yani düşüp duruyorum gerçekten; ya bir insan "flört ediyor, sonra kabul etmiyor, sonra karşılıklı hakaret, sonra dönüp af diliyorsun , sonra kız bunu yapma istemiyorum diyor tamam diyorsun, gel gör ki yine yapıyorsun ve bitiriyor, aylar geçiyor yine ve yine yazarsın ama kız yüz vermez çünkü artık kendinden emin, istemiyor ve dile getiriyor. Onun üzerine tam tamına 7 ay sonra yani bu zamanda lavbalili bir şekilde hiç bir şey olmamış gibi arayıp yine konuşmaya çalışıyorsun , kız bu sefer sevgilim var diyor tamam diyorsun, ama halen numarasını silmesin". Yani gerçek uzun oldu biliyorum ama bu erkekler ne istiyor gerçekten veya neden anlamıyorlar?

Ne istiyor bu erkekler, neden hiçbir zaman ne istediğini bilmiyorlar?
Cevapla