Flörtüm yazmayı kesti hiçbir suçum yok bi bakar misinizz?

Merhaba, uzun zamandır arkadaş olduğum kişiyle flörtleşmeye başladık ama beni çok kısıtlamaya başladı. Neymiş efendim sürekli eski flörtüme bahsediyormuşum, eski flörtüme mesaj atıyormuşum, hikayelerinden anlam çıkarıyormuşum, 2 yıl önce paylaştığı gönderiyi şimdi beğeniyormuşum. Eski flörtüm de benim uzun yillardır arkadaşımdı ve merak ediyorum çünkü üzücü durumlar atıyor bir şeylerden pişmanmış gibi. Bu durumları da yeni flörtüme sorup akıl alıyorum diye çok kızdı yani. Hep kavga çıkardı. Alt tarafı eski flörtüme mesaj atıyorum, neye üzüldüğünü merak ediyorum yani neden abarttı anlamadım. İşte bana fakeler mesaj atıyordu ve yeni flortüm bana "sana yoklukta oldukları için yazıyorlar" dedi. Tartıştık ve bir daha da yazmadı. Zaten kaç gündür soğuktu. Ben suçlu muyum yani? Hem kendisi sürekli eski flörtümün konusunu açmamış mı sizce de? Neyse işte nasıl kaybetmem bu yeni flörtü yoksa kaybettim mi?

Flörtüm yazmayı kesti hiçbir suçum yok bi bakar misinizz?
Cevapla