
Yöresel ağız ile konuşması, sevgilinizi veya eşinizi sevimli mi, yoksa itici mi gösterir?

Yöresel ağız ile konuşması, sevgilinizi veya eşinizi sevimli mi, yoksa itici mi gösterir?
Gerçekten seviyorsam asla sorun olmaz. Hatta hoşuma da gider. Bir zaman sonra ona alışıp ben de o tarz konuşmaya başlayınca komik olur eğleniriz :D
Sevdiğim erkeğin yöresel kelimeler kullanmasını zevkle dinlerim hatta ben de öğrenip onun şivesinde kullandığı yöresel kelimelere seve seve eşlik ederim. Bu tarz yöresel kelimeler doğal ve kendi olarak kullanıldığı zaman konuşan erkeğe de kadına da hem sevimlilik hem karizma katıyor diye düşünüyorum. Konuşmasına da zenginlik katıyor. Ama yapay ve özenti olmadığı sürece, tamamen kendisi olmalı.
Teşekkürler 🙏🙂
Sadece yöresel konuşma tarzı değil de ayni zamanda kültürlerimizde farklı oluyor. Gelenek ve görenekleri farklı kültürden geldiğimiz için toplum yöresellerde geçer. Yöresel ağız konuşması huyunu suyunu davranışı vb. birçok içerir.☺
Sevgilimse sevmişimdir konusma seklini herşeyini.
Ah Semih, bakış açısı meselesi ama bence yöresel ağız insanı daha sevimli kılabilir 🥰. Sonuçta her farklılık bir zenginlik katıyor ve bu da ilişkinin tuzu biberi olabilir. Mesela benim sevgilim bazı kelimeleri yöresel kullanıyor ve ben bu duruma bayılıyorum, her kelimesinde içim eriyor 😍. Yöre ağzı, o kişinin köklerini, kültürünü yansıtıyor ve bu da onu daha özgün ve özel yapıyor. Tabii ki herkesin hoşuna gitmeyebilir ama bence sevimliliği kesinlikle artırıyor ✌️. Sen ne düşünüyorsun? 🧐
Cevap
14Cevap
Benim için fark etmez ben buna takılmam
Evet gider tabiki ama benim anlamam için tercüman gerek.. 😂😂 O konuşurken ben Fransız kalıyorum.. 😂😂
Sevdiğim kadının dili, şivesinin hiçbir önemi yok. Beni seven, beni ben olduğum için seven, bana bağlı bana sadık kadına kurban olurum. O dünyanın en çirkin kadını bile olsa benim gözümde her gün güzelleşecektir.
Biz Anadolu insanıyız oyuzden yöresel konuşması çok hoşuma gider memnuniyetle dinlerim
Ben yöreme ait kısa bir kaç cümle yazayım " ooo nideki fışır fışır 😂 gızz bağaa bak göynün varısa bende bubamgili yollayın istemeye açik gonus beninen 😂 bir Toros aldım şartosun beygir gibi gidiyaaa 😂 oooo şartosun depüğü vurdum mu yıkıla galusun 😂 düzelüü bee 😂 gorkuluk gibi ne duruyon otusana biyeree 😂
Dimi ama 😂😂
benim şive kayiyo mecbur gidicek SPFKFOFKKFSPFLCOCK
Evet bunda herhangi bir sorun yok bir zamanlar herkes köylerde yaşıyordu bu genlerimizde var bence.
Sevmiyorum ben. İstanbul Türkçesiyle konuşmaya kasmasını da sevmem normal neyse o olsun.
Doğal ya ama ben Paris ten indim kraliyet soyundan geliyorm lütfen biraz medeniyet ya
Severim güzel konuşur da ne eşim ne de sevgilim oldu o benim..
Arkadaşım bile değildi. Aşığım.
Hem de nasıl imkansız..
Inşallah cok teşekkür ederim💓
Ara sıra güzel olabilir ama süreklilik açısından normal konuşmak daha iyi geliyor bana. Şivelere pek aşina değilim.
Esprisi yapılır ama süreklilik arz ediyorsa itici gelir yalan yok
Hayır itici gelir. Diksiyonuna dikkat etmesi insanı daha asil yapıyor.
🤔🤔hali ile biraz ve ne dediğini hiç anlamam
Sürekli olmamak koşuluyla yanımda doğal olabilir. Sıkıntı olmaz
Sevdiğim erkeğin şivesine takılmam
ayy ne güzel olur laz-trakya-antep şivesiiiiiii>>>>>
Bana sevimli ve çekici gelir. Bende kendi yöremin şivesi ile konuşmayı severim.
Ah bir de her dediğini anlayabilsem yöresel konuştuğunda.. 😂😂
Allah Allah bak sen.. 😅 😅
Bayılırım kanka 😍😂
Yöreden yöreye değişir
Komiklik olsun diye yaparsa okey😀
Yöresel konuşmak garip. 😂😂
Sizin orada nasıl konuşuluyor? 😂😂
Hadi canım çok iyi. 😂😂
Bir şey değil. 😂😂
Mızıldamasın yeterli🤣🤣🤣
Evet samanlığa atarım
Kendi olsun yeter. Zeka şiveyle olmuyor 🤣
maalesef çoğunlukla gitmiyor. ama sorun etmiyorum. böyle kabul ettiysem şikayet etmemeliyim.
Gider tabii😂😂
hangi yore olduguna bagli hosuma gidebilir
Evet gider hatta aslında baya komik de gelir
Her zaman olmadığı sürece olabilir.
Olabilir
Rahatsız olacağımı düşünmüyorum.
Evet konuşur arada severim
hoşuma gider diyemem ama rahatsizda olmam
Sürekli olmazsa sorun değil bence.
Tamamen nötr düşünüyorum
Evet gider😂
Bayburtun mu bu😂
Gözel😂
😂🐰🥕
Türkçemizi düzgün kullanmak lazım.
Hm tuhaf olabilir
Şiveden nefret ediyorum.
Karadeniz ve televizyondaki ege şivesi ise kalsın
Hayır köylü gibi
Gider
arada sırada konuşuyorsa tatlı olabilir
Asla
Evett
Hoşuma gider.
Hayır hiç sevmem
Hayır
Bilmiyorum.
Gitmez
Hayır hiç gitmez
Gitmiyeah.
gitmez cok rahatsiz olurum diksiyonu cok onemli
Gitmez
Gitmez
Sevmem
Ben konuşmuyorsam o da konuşamaz
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?