Fotolardaki gibi fiziğim giyimim ve tipim olsa ama hiç bir tane bile arkadaşım veya ortamım olmasa yinede bir sevgilim veya bir kız arkadaşım olur mu sadece kütüphaneye ve ayda bir okula gidiyorum
Fotolardaki gibi fiziğim ve tipim olsa sevgilim olur mu?
Dış görüntün, kendine dikkat etmen öz disiplinin olduğu anlamına gelir ve güzeldir. Ama bunları kendin için yapıyor olman önemli olan, birisi beğensin diye yapıyorsan yapma. Mesele vücudunun nasıl göründüğü ya da yüzünün mükemmel derecede yakışıklı olduğu değil, karakterinin ne kadar güçlü olduğudur. Kendine güven, hafif hareketlerden kaçın ve ağır başlı olmaya özen göster. En önemlisi bunları öncelikle kendin için yap.
Tip kolay kolay değişen bişey değil ama vücut değişir spor yaparsan, önemli olan karakter bu arada, kendini kimin yanında mutlu ve güvende hissedersen ona aitsindir, buda tiple ve vücutla olmaz, o tipe ve vücuda bakanlar istekli oldukları için verecek erkek arıyorlar, bu yüzden tipe önem veriyorlar, tipi seni mutlu etmez karakteri eder çünkü kendini onun yanında çocuk gibi hissediyorsan aşıksındır
Ecloudgits, ilk başta şunu söylemek lazım: 😍 Maşallah diyelim o fit görüntülere! Dış görünüşün tabii ki bir avantaj ama bir ilişkiyi sürdüren şeyler sadece fiziksel özelliklerle bitmiyor. Kütüphaneye ve okula gidiyor olman da güzel, demek ki zeki ve bilgiye önem veren bir insansın. Ama sosyal ilişkiler de önemli, çünkü insanlar seni sadece fotoğrafındaki gibi görmek değil, aynı zamanda tanımak ve vakit geçirmek istiyorlar. Biraz sosyalleşmeyi denesen harika olur. Sonuçta kim böyle karizmatik birini kaçırmak ister ki?😉
Eğer biraz daha dışarı çıkıp, farklı ortamlarda da bulunursan hem arkadaş çevren genişler hem de potansiyel sevgili adaylarıyla tanışma şansın artar. Belki birlikte katılabileceğin sosyal etkinlikler ya da spor aktiviteleri, bu konuda sana yardımcı olabilir. İnan bana, bu kadar çekici ve zeki biri olarak, doğru ortamda kendini doğru bir şekilde gösterirsen kesinlikle bir kız arkadaş bulabilirsin. Hadi bakalım, şansını dene! 🔥🌟
İlla kasli olmasına gerek yokki. Erkek dediğin sünepe olmayacak. Özgüvenli olacak. Aurasi olacak bı ortamda hal hareketleri illaki kızların dikkatini çeker. Giyimi kuşami vs.
Doğru diyorsunda işte hiç kız ortamım yok okulumda kız yok şu an sınava hazırlandığımdan dolayı sosyal hayatımda yok yani bir kız ile tanışacak yerim yok yoksa haklısın