Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?

Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?
Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?


Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?

Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?


Yaş 23 iyi bir meslek düzgün bir karakter ve böyle bir fizik kurtarmaz mi ben neden yalnızım yahu 😀😀
Güncellemeler
+1 yıl
Fotodakiler ben degilim 5 yaşındaki çocuğa sorsam anlar. Benim demedim zaten fake diyen zekiler.
Şöyle bir fiziğim olsa ama yüzüm ortalama olsa çirkin değil ama çok güzel de değil yine de hayatımda biri olmaz mı?
Cevapla