Sevgilinizi en yakın arkadaşınızla tanıştırıyorsunuz daha sonrasında zaman zaman iletişim halinde olduklarını fark ediyorsunuz bu durumdan rahatsız olur musunuz?
En yakın arkadaşınızla sevgilinizin iletişim halinde olması sizi rahatsız eder mi?
çok olursa olurum mesela ama eski sevgilim ile kız arkadaşımı tanıştırmıştım birlikte oturuyorduk bazen ve benim söylememle numaralarınızı alın ne olur ne olmaz demiştim bi gün benimkisi bana ulaşamamış mesela ben kız arkadaşımdaydım arkadaşımı aramıştı yanında mı diye
Benim en yakın erkek arkadaşımla en yakın kız arkadaşım benim tanışmamla sevgili oldular 3 yıldır. Ama çocuk kızdan çok benimle konuşur hep yanımda kız rahatsız oluyor mudur