Sevgilinizle arkadaşınızın iyi dost olması sizi rahatsız eder mi?

Sevgilinizle arkadaşınızın iyi dost olması sizi rahatsız eder mi?

Yakınlık ama ne kadar yakınlık bu benim için önemli. Ben bireysel olarak bile yakınlıkları çok seven bir insan değilim. Mesafe benim için her zaman en iyisi olduğunu düşünüyorum.
Evet rahatsız olurum.. yani yakınlık olmamalı ve samimiyetin de bir sınırı olmalı mesafeli olmalılar ki zaten sevgilim de nerede nasıl ya da kiminle ne kadar mesafeli olacağına karar verir zaten. ki yakın arkadaşım da aynı şekilde sevgilime karşı mesafeli olur bende aynı şekilde başka kızlara karşı mesafeli olurum her zaman.. zaten genellikle bu tür sorunlar yüzünden çoğu ilişki biter
Benden başka biriyle samimi olması beni rahatsız eder
Elbette olurum. Ben sevmiyorum öyle ilişkisi olan bir adamın karşı cinsten kız arkadaşı falan olmasını. Ben çok kıskanç bir insanım sevdiğim adamı aşırı derecede kıskanırım. O yüzden onun etrafında bir tane bile kız görmek istemem hoşlanmıyorum böyle şeylerden. Oda zaten biliyor böyle şeyleri sevmediğimi falan asla sevmediğimi bile bile gidip samimi falan olmaz.
Cevap
41Cevap
Sevgilimle en yakın arkadaşımı niye tanıştırayım ki sevgilinin yeri ayrı, dostun yeri ayrıdır.
Evet. Bana saygısı olan hatun benim yanımda başkasına yavşamaz. Aynı şey arkadaşım için de geçerli. Bir defalığına uyarırım. Tekrarında ve cıvımaya başlaığında ikisinden de kurtulurum. Eski hatunu yokluğum ile eski arkadaşımı bir metrelik budaklı meşe odunu ile terbiye ederim.
Benim en yakın arkadaşım ile yakın şu şekilde olabilir arkadaş ımın yardıma ihtiyacı vardır ben gidemem sevgilime derim gider, acil bi işim çıkar yarımsaate geliyorum der giderim , arkadaşım ı eve bırakırmısın derim. Sevgilim ev taşıyacaktır kızlar siz gidermisiniz yardıma temizliğe derim reals görür herkese atarken ona da atar , ya da arkadaşımım canı sıkkındır erkek olarak fikrini almal ister merak eder ya da hal hatır sorar olabilir böyle şeyler. yani daha fazlası nasıl oluyo ki bahsettiğiniz samimiyet? Ne tür samimiyetten söz ediyorsunuz şu an
Müsaadem ve müsamaham olmaz bu ve benzeri durumlara, hem kendimde hem sevgilimde. En yakın arkadaş denilen şey de koca bir yalandır ayrıca. İnsan sadece sevgilisi/ eşi ile can dost/ best friend/ en yakın arkadaş olmalı diye düşünüyorum ben her daim nett😎
Benim çevremde kimse yakın olmaz bunu biliyorum. Bir başka erkeğin yakın olmasından rahatsız olurdum, bunda da öyle bir şey olsa olurum gibi.
Tavırları hadsizlik içermiyorsa rahatsiz olmam
Olurum eski sevden bu sebeple ayrıldım adam kız arkadaşım diye gecenin bi yarısı 2,3 kızla başbaşa kampüste cips kola yapıyodu uzakta olunca mani de olamıypdum hele bi ara 1 kız ve kendisi başbaşa dışarı çıkıyolarsı bende vurdum tekmeyi tabi bide ilgisi 0 dı beyefendinin çokkk tan nn haketmişttiii ben sabrediyodum
Samimiyet derecesi önemli. Rahatsız olmam. Ama DOST kavramından endişe edeceğim bir gözlemde bulunursam hoş karşılamam. İkisini de s*tir ederim. Hatta bir daha dostluk kuramayacakları bir durumda bırakırım :D
uzun zamandır en iyi arkadaşım tüm sevgililerimle yakın olur ben bunu çok normal görüyorum bende yakın arkadaşlarımı ona ayarlar sevgilisiyle samimiyetimi bozmam bence cok doğal
evet eder acikcasi. enistecilikten de yengecilikten de hoslanmam dogal olarak. sevgilim arkadaslarmla tanisiyor, ben de onun arkadaslariyla tanisirim yeterli, arkadas olmamiza gerek yok onlarla
Böyle bir dünya yok bizde. Ne alaka sevgiliyi kendi dostuna tanıştırmak falan filan. Olacak işler değil. Burası türkiye belçikada yaşamıyoruz...
Sevgilim yokta hadi oldu diyelim en yakın kankası falanı filanı olamaz. ha illa olacak diye diretti mi hayatında ona onunla mutluluklar diler devam ederim.
Tabiki olurum seven sevdigini kiskanirmis
Bende kiskanirim hem bizim kiskanma soyumuz Hz. Aişe Annemizden geliyor
Aradaki o çizgiyi aşıyorlarsa olurum onun haricinde konuşması samimi olması beni rahatsız etmez
Oluyorum kız arkadaşımsa. Yakın erkek arkadaşım da var. Gitsin, onunla bro olsun. Kız arkadaşımda bir yerden sonra sinir olmaya başlıyorum.
Eder... onun en yakın arkadasi ve dostu ben olmaliyim.. karşı cins olarak diyorum erkek kankasiyla banane ya 😀
Çok iğrenç ve itici bir durum herkes yerini bilmeli bu durumu yaşadım ve nefret ettim insanlardan o yüzden ikisiyle yolları ayırmak lazım
Evet rahatsız olurum. Normal merhaba merhaba bir ilişkileri olmalı. Bensiz asla buluşamazlar, baş başa kalamazlar.
Yaşadım ve deneyimledim karşı cinsi ilişkiye fazla sokunca ne yazık ki şok edici sonuçlar doğuruyor her zaman yerinde seviyesinde olacak
Evet herkes mesafesini korur bizde. En yakın arkadaşım dediğim insan nerde nasıl ne derece davranması gerektiğini bilen insandır
İster istemez oluyorsun ama kıskançlığını dizginlemek gerekiyor. Çünkü çok gereksiz tatsız kavgalar oluşabilir...
Bu yakınlığın dozuna bağlı tabiki. Fazla samimiyet olsun istemem arada tabiki. Herkes haddini bilecek
Enes çünkü Nilgün sdamim. Aksine mutlu eder, arkadaşımda kesinlikle yanlış yapmaz, sevgilim zaten yapmaz.
Evet olurum ben değil onla çıksın o zaman ben kıskanırım sevdiğimi aşırıya kaçmam ama
Arkadaş olmalarını isteyebilirim ama yakın olmaları olmaz, ters biraz bana bu tür şeyler.
en yakın arkadaşı kızsa zaten ben o erkekten uzak dururum
Olurum her şeyin bir sınırı var o zaman ben çekileyim aradan rahatsız olmasınlar
Ya seks yapanlar var sonra hiç bişey yokmuş gibi davrananlar var
Eeevet ben kıskancım acayip uyuz olurum hayırdır.
Benden başkası oduktan sonra kim olduğu hiç fark etmez. İstemem
Arkadaş olabilir ama yakın olamaz. Sınır çizgi bir seviye varsa problem yok.
Sevgilim olsa idi erkek kankasi olamaz idi zaten. Olursa da o kişi sevgilim olamaz idi.
Rahatsız etmeli sonra ren geyiği gibi dolanmayayım 🥺
Hayret 🤔
Ne münasebet herkes yerini bilsin o olursa bende onu arkadaşıyla olurum canını yakarım
Yani çok fazla yakınsa ve bu beni rahatsız ediyorsa sevgilime durumu açıklarım fikrimi söylerim.
Edebilir
kendim görmem lazım nasıl dostlar :D
Rahatsız eder. Keza bu devirde kimseye de güven olmaz.
Nikahta görsünler tanissinlar yeter.
kisiliksiz insanlari zaten hayatima almam rahatsiz olcak bi durum yaratmam yani
Tanistirmam bike dugunumde gorurler
evet kıskanıyorum elimde değil
Yakınlık ne kadar bir yakınlık ona bağlı.
Olurdum herhalde
Sevgilimin benden başka kız arkadaşı olamaz.
Bundan rahatsızlık duymayanda ne bilim yani
3 ayaklıysa rahatsız olurum🙄
Olurum bir noktada 🖤
Evet eder karşı cins sonuçta
Fazla samimiyet istemem aralarında.
Evet rahatsız olurum
Herhalde eder Etmeyen erkekte sorun vardır zaten.
Fazlasıyla rahatsız eder
Tabi ki, herşeyin bir hududu var..
Yalan söyleyemem olurdum
Karşı cinsse evet..
Sonra değişik ilişkiler çıkyor ortaya
Hayır etmez. Şu an tam da böyle bir durum var
Erkek adamın en yakın arkadaşı sevgilisidir.
Olurum
Güveniyorsam etmez
Bu saatten sonra * olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?