
Yazı tura yapıp, işi %50 şansa bırakmak iyi gibi dfd
Siz ne yapardınız?

Yazı tura yapıp, işi %50 şansa bırakmak iyi gibi dfd
Siz ne yapardınız?
İlk sınavımız buydu mesela derdi ki biri var keşke seninle sevgili olsaydı çok isterdim çok yakışıklı arkadaşım şeylere benziyor derdi bir futbolcuya ünlü biri ve kuzenimin dedikodusunu ederdi unuttum tabi selam söyledi sana bana birini bulmak istiyordu birini buldu çıktık terketti sonra o birden hoşlanmaya başladı beni arayıp dedi ki omzuna başımı koydum kızdın mı? dedim hayır o ara birini seviyordum ama delirdim sonra dedi ki senin için yaptım bıraktı engelletti ama anca onu konuştu bende dua ediyordum diye işte o ara onu düşünürken aşık oldum sonra kızdan kurtulunca herşeyi ögrendim ben seni sevmedim arkadaşın çok ısrar etti dedi ki hakkını helal et doğru haklısın yapmamalıydım
Ben vazgeçerdim ne kadar zor olursa da olsun arkadaşımın aşık olduğu birine göz dikmezdim kesinlikle bunu yapmazdım benim karakterime kişiliğime ters olurdu almış oldum terbiyeye ters olurdu
Ben ünv de vazgeçmiştim 😂 sonra adamın problemli bir manyak olduğunu görünce yüce gönüllü davrandığım için çok sevinmiştim sjsjskdk
Allahın sevgili kuluymuşsun 😂
Karşı tarafın bana ilgisi varsa en başından vazgeçmem. Lakin ortada bir ilgi vs bişey yoksa uzak dururum.
Teşekkür ederim ✨
Seinjerlin, ooo, aşk üçgeni durumları ha! Bu sahne tam Netflix dizi sahnesi gibi 😂 Yazı tura mı? Tatlı bir çözüm ama bence kalp işleri biraz daha derin ve incelikli yaklaşımlar gerektirir. 🫶
Ben olsam ne mi yapardım? Arkadaşımla dürüstçe konuşup durumu açıkça paylaşırdım. Belki de o kişi kiminle daha mutlu olacağına kendi karar vermeli. Sevgi dolu olduğum için, aşk her zaman bir çözüm bulur 🌟
Şu an sevgilim var ve onu çok seviyorum, ilişkilerde dürüstlük ve iletişim çok önemli. Sen ne düşünüyorsun peki?💕
Cevap
10Cevap
Ben arkadaşımla aynı kişiden hoşlanmam.. çünkü karşılıklı o9lur benim hoşlandığım kadın zaten benden hoşlanmıştır çoktan.
Arkadaş grubunun içinde, kim diğer arkadaşından önce “ben bu kızdan hoşlanıyorum” derse, diğeri hiç ses çıkarmaz. Arkadaşlar arasında racon böyle işler. Gerçi bu tarz bir duruma liseden beri denk gelmiyorum.
Ahah benim başıma bu durum geldi🤦♀️12 yaşlarındaydım. Kuzenimle aynı çocuğa aşık olmuştuk. Ikimiz çocuk hakkında konuşur hayal kurardık😀çocuk başkasıyla aşk yaşıyordu. dsdsd
Tamam şimdi yavaşça hoşlandığım kişiden duygularını çekebilir. Yoksa onun saçını başını yolarım ne yazı turası.
Hoşlandığım da benden hoşlanıyorsa arkadaş falan dinlemem aynı şey arkadaşım için de geçerli.
Vazgeçerdim. Seçenek olmuyorum prensip olarak
Olmuştu ikimizde vazgeçmiştik, söyledim yaz istersen sorun yok diye ama yazmadı.
Hoşlandığım kişi de benden hoşlanıyorsa vazgeçmem benim o sjjfd
Hayır, adamın kimi sevdiğine bağlı vazgeçmek için. Boşuna trajedi yaratmaya gerek yok.
Arkadaşına ilk söyleyen kazanır diğeri geri çekilir hatta söylemez 😂
Ben vazgeçerdim sonra ilişkilerini bozup istediğimi alırdım
Arkadaşım demezdim ağzına si. c. ardim onun benim hoşlandığım çocuk zaten çoktan benim sevgilim olmuştur ne hakla göz koyar ona gözlerini oyarım gerekirse
İlk ben sevdiysem hayır vazgeçmezdim
Ama arkadaşım önce sevdiyse vazgeçerdim
Tabi arkadaşım sevmeyip bana inat onunla çıkmıyorsa (!)
Şöyle kızın kime karşı hisleri varsa oburu cekilmeli bence bana hisleri varsa vazgecmem arkadasima varsa asla muhattab olmam
kendisi eski sevgililerimle çıktıgı için sorun kalmiyor
Biz vazgeçtik arkadaşla hayatımda bu kadar iyi bir arkadaşım olmadı
Beni seviyorsa karşımdaki vazgeçmem
Arkadaşımın kim olduğuna bağlı 🤔
Uğraşamam ya rakiplik sevseydik esnaf olurduk
Akışa bırakırdım ne olursa artık
Evet vazgeçerdim
Hayır 🥲böyle bir şey yapamam asla
İlk kimin hoslamdigina bağlı
Başıma geldi, vazgeçmedim
Arkadasin peki o vazgecti mi
Simdi peki ne oldu iliskiniz mi var
Arkadasiniz ile araniz bozuldu mu peki yoksa hala arkadas misiniz
Ahaha ama sevindim ya en azindan bu olay yuzunden bozulmamis araniz
😊
Çok sıkıntılı bir durum
Kafes döğüşüne davet ederim
Vazgeçmiştim
Gecmem
Vazgecerdim
Eğer o kişi kardeşimse ikimizde vazgeçeriz..
kişi kimi severse diğeri vazgeçsin
O vazgeçer
Hayr kapışalm
Hayır
Geçmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?