
Eski sevgilinizle arkadaş kalsaydınız ona karışır mıydınız?

Eski sevgilinizle arkadaş kalsaydınız ona karışır mıydınız?
Eski sevgiliden arkadaş olmaz ki mümkün olabilemez ama ilişkiyi olduramadıysak ayrıldıysak iletişimi de devam ettirdiysek ve hâlâ bendeyse her türlü karışırım. Karışmamı istemiyorsa engelleyecek 😂
Konuşmaya değmez kimseyle
Değseydi ohooo şu an çok şey değişirdi demekki değişmez
Bi duygum kalmadıysa iki tanıdık olarak konuşuruz. Fikrimi sormadıgı sürece ne yaptıgı beni zerre illğilendirmez.
Eski sevgili ile de zaten burun buruna olmazsın.
Cevap
6Cevap
Eski sevgilim ile zaten arkadaş kalmazdım düşman da olmazdım hayatımdan silerdim sadece.. be ilgilenmezdim konuşmazdım
Sen de ona diyeceksin ki: biz de yeni çiçekler bulup sularız, yeniden açtırırız kendimize, çiçek mi yok
eskilerle arkdaş kalacak kadar tatlı su medenisi değilim şükür.
oldu mor kar yağdı arkadaş olmuş bulundum aramam sormam yani muhatap bile olmam.
kız güzel yazmış beğendim çöp kovasını karıştırırsan eline pislik bulaşır derlermiş
Aynen bittikten sonra tatavanın manası isteyen istediğini yapar
Pek arkadaş kalma taraftarı değilim.
Arkadaş kalmam mümkün değil
Ya kaldıysan 🤔
Ya seviyorsan 😀
Hayır
karışmam
Arkadaş falan kalmam
Arkadas kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?