Şiir yazılacak kadar sevilmiştim ama bana şarkı da yapılmadı demem 😂
Size hiç şiir ya da şarkı yazdılar mı? @yeterhayeterhayat Nasıl olmuş şarkısı?
Şiir yazılacak kadar sevilmiştim ama bana şarkı da yapılmadı demem 😂
Size hiç şiir ya da şarkı yazdılar mı? @yeterhayeterhayat Nasıl olmuş şarkısı?
Bana yazan olmadı ancak ben zamanında çok yazdım. Hepsi bir stok altında face sayfasında duruyor ve mazide kaldı.
Eskiden çok daha yoğun yaşar ve yaşatırdım. Bunu da şiirin gücüne inanarak durmadan yazardım. Kimine gönderdim bunu bildi, kimi ise bilmeden gitti.
Ancak eskisi kadar tadı kalmadı sevdaların.. Artık yazılmayan şiirleri direk yaşıyorum..
Vay be
Hayır benim için böyle bir şey yapan birisi olmadı yani ben açıkçası birisi için şarkı yazmam ondan da bir şey istemem gereksiz giriyor boş vakit kaybından başka bir şey değil tatlı şarkılar yazmak yerine insanın sevgisini göstermesi veya bunu hissettirmesi bana daha doğru geliyor.
Bunlar hep öğrenilmiş romantizm zaten
Aman boş ver cebinde paran olsun seni herkes sever şarkı marka hikaye
ne vardı bu kadar güzel bakacak! ne olurdu yani içinde, yüzünde bu denli güzel şeyleri bulmasam! ama olan olmuş seven sevmiş. hem de çok güzel sevmiş seven. öyle ki; bir güzeli sevmişim, ben sevdikçe o daha da güzelleşmiş, o güzelleştikçe ben daha çok sevmişim... lise zamanları yazılmıştı hskmskxkxm şu an itici geliyor bunlar tabj
Benim kafa 12 yaşında kaldı xbx
Askinda güzel bir başlangıcı çok daha güzel yere taşımışsınız ama dediğin gibi o zaman o duygu ve hislerle derin anlamlar yukledigin cümlelerin zamanla içi boşalmış ruhsuz ve anlamını yitirmiş söz kirliliğinden başka bir şey olmadığını anladığında çok geç olduğunu anlıyoruz maalesef
Şiir derin düşünebilen ve hayal kurabilen ve kurduğu düşünce ve hayalleri satırlara dökmeyi bilen insanların işidir. istedigimde yazarım biseyler karalarım. çokta iyi gelir.
Bana yazsana bi tane dbdb
Narindir beyaz tenin ne güzeldir kokun
Senin kokunda ben huzuru buldum
Gözlerine bakınca aydınlandi günüm
Ellerini tutunca ısındı bedenim
Senin olsun bir degil bir ömrüm
Sevmeler ağır geldi yüreğine
Verdiğim değer yakışmadı kalbine
Tasiyamadin bir tutam sevgimi kalbinde
Ağır geldi sevmeler sevmek nedir bilmeyene.
Anca bu çıkti ya😅
Lann güzel olmuş 😂
Beğendin mi. ahahahah 😅
Cevap
17Cevap
Hayır maalesef.. bana kimse şiir ya da şarkı yazmadı. zaten bu saatten sonra sevilmeyi de beklemiyorum.. durduk yere depresif oldum bak :D
Olur ya tatlı çocuksun sen 😂
Teşekkür ederim şimdi iyiyim bak biraz 😂
Sen bizim çetenin lideriymişsin mecbur kaldık hahaah
Başına silah dayadığımı söylemek zorunda değildin jdjdj
Cetemize de özel bi şarki yaparsın artık aslan parçası djdjdjfkc
@Mahşerin_Tatlısııı Saa şarkı markı yok. Sen beni takip etmedin Reise şikayet ettim seni :D :D :>
Senin ölüm fermanın geldi 😂
@Mahşerin_Tatlısııı Valla eti ye ya da puffa söylerim seni sürgüne yollar he ona göre :P
Deneyelim miiiii djdjdj
@Mahşerin_Tatlısııı Vazgeçtim tübe :P
Ayık ol aslanım djdndmmsks
@Mahşerin_Tatlısııı Tam şu an ayıktım ok tm.
Yeni elemana iyi davranın lan 😂
Yiaaa 🤣🤣
Ahahahahah
Yeter Hayat Benden başka herkese şarkı söyledin Aşk olsun😃
Şarkı değilde şiir olmuştu ortaokuldayken
Vay be 😔 keşke böyle konu olmasaydı hatırlattın bee
Seri üzgünüm
Sesi güz el biriyle birlikte olmadım şarkı atma misyonu bendeydi 😂
😂😂
Evet ama kıymetini bilmek istemedim acı çekmeyi seviyorum galiba🤷🏻♀️🥲
Aynı ben jdjd
Şarkı neysede şiir ne bu devirde, şahsen günümüzde artık şair yok denecek kadar az zaten iyi olsalardı Türk Dili ve Edebiyatı kitabında yerleri olurdu diye düşünüyorum
İkiside oldu ve ben severim öyle şeyleri fakat sevdiğim insancık yapsın diğerleri yapıyorsa da ilgimi çekmiyor cringe gelir.
Askım bu şarkı yazanlar biraz şerro oluyo tikkat et fjfkfkkf ama guzel olmus begendım dnfmfkkf
🤣🤣🤣
@yeterhayeterhayat pardon siz şerro musunuz fjfkfkkfkflffkf
Var birazcık ucundan 😝
Yeni çocuk bu karı da çeteden djjd
Olm kaç kişiyiz la biz 🤣🤣
@yeterhayeterhayat şşşşş sesssiz ol fjfkkf
Bize ne oldu 🥺🥺
Akrostiş yazan olmuştu komik gelir bana böyle şeyler..
Genelde ben yazdım,, evlenme teklifi bile almadım,, ama biraz daha zorlasam ben evlenme teklifi edicektim,, sanırım içimde bir erkek çocuk var. hshshsh
Yok ya nerdeeee😀😀
@yeterhayeterhayat sana da yapar 😂😂
Şerefsizim ben tahmin edecektim 🤣🤣
O yaptı aşkım ama ondan ötürü değil şarkı yapılan güzel djdnbd
Şimdi inanmıştır 😎
Her saniyesine değdi ama sonuçta. Benim için zevkti. Keyifli dinlemeler 😄
ilginçtir ikisi de oldu
Neden ilginç 😂
denk geldi soruya : )
Bir kedim bile yok anlıyor musun 🤣🤣
Hadi gülümse 😂😂
🤣 🤣 Banane banane ben kedi istiyorum
Ay olmadı olmasın sa ben gülerim skfks
Ayy ben de gülerim ndnd
Ben yazdım keşke bu kadar sevmeseymisişim
Ah ah
Şiir yazan olmuştu : ))
Aşklar 😂
Ve zevkler tartışılmazmışmışmışmış : ))
Peki 😂
Bana bir sevgilim şiir yazmıştı ama +18 di
😂😂😂 merak ettim djdj
şarkı söyleen olmuştu:)
Bana şarkı bile yazdılar pee djdn
aman benimkinin sesi güzeldi :))
Aşık mı sana yoksa 😂
Yok şarkı yazmayı seviyo şarkısı yapılacak kadınsın dedi jdjdjd
Töbe de la. Bu bizim hanım ağa. Kafamızı keser :D
Olum şiddete eğilimli olduğumu her yerde dile getirme 😂😂
Bı kıpırti olmasa bunlar olmazdı 😂
Yok olmadı henüz.
Olmadı beee hayat utansın
Hayır olmadı.
keşke olsaydı
Keşkem
Hayır.
Kıyamam
Şair çıkmadı karşımıza 😀
Olmadı ama akrostiş oldu
O da şiir
Hm ama hiç içinden gelerek yazdığını sanmıyorum
Olmuştu jssjsj
olmadi
Olmadı
👌...
maalesef oldu 😂
Çok oldu ama önemli olan dilde söylemek değil
Olmadıı
Wuhuuu 😂
Çokzel oldu cjx
Olmuştu
Olmadı ya ☹️
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?