Sevgilim benden durduk yere ayrıldı, aradan 3 gün geçti şimdi 50 kere arıyo neden? napıcam ben?

6 aydır beraberiz. hersey cok güzelken sevgilim durduk yere benden sıkıldıgı soyledi ayrılmak istedi. kavga kıyamet ayrıldık kötü bir sekilde. bu sabah mesaj atmıs 'ece' diyee. cevap yazmadım. bana aldığı hediyeleri benim ona yılbası için aldıgım ama veremediğim hediyeyi sarkılarımızın olduğu bir cd falan hepsini bir kutuya koydum bugün iş yerine götürdüm. benim için artık yoksun istediğin oldu bitti bir daha asla ben olmucam mutlu yıllar dedim çıktım. şimdi 50 kere arıyo mesaj atıyo acmıyorum. noldu sizce 3 gün önce ayrılalım sıkıldım istemiyorum diyen adama? ben napmalıyım şimdi?
Sevgilim benden durduk yere ayrıldı, aradan 3 gün geçti şimdi 50 kere arıyo neden? napıcam ben?
Cevapla