
Flörtünüz/Sevgiliniz vs. size hiçbir şekilde kaybetme korkusunu yaşatmıyor, " Ben her zaman senin yanındayım, seninleyim, sadece sen varsın. " kafasında takılan biri.
Kaybetme korkusu yaşatmayan birinden kolay mı vazgeçilir?

Flörtünüz/Sevgiliniz vs. size hiçbir şekilde kaybetme korkusunu yaşatmıyor, " Ben her zaman senin yanındayım, seninleyim, sadece sen varsın. " kafasında takılan biri.
Kaybetme korkusu yaşatmayan birinden kolay mı vazgeçilir?
Kaybetme korkusu herkeste olmaz. Ne kadar severse sevsin, ne kadar aşık olursa olsun bazı insanlar kaybetmekten gerçekten korkmaz.
Bu konuda yapılacak bir şey yok. Bu korku olmadığı için de vazgeçilmez olamazsınız. Bence bunları düşünmek yerine, böyle birinin sizinle birlikte olmayı seçtiği için kendinizi şanslı hissedin.
Bu tarz insanlar genellikle çok sadakatli kişiler oluyor olmakla birlikte karşısındaki kişi de sadakatli biriyse vazgeçmesi çok zor iken durum tam tersiyse onlar için vazgeçilmesi kolay hatta basit insan gözüyle bile bakılan kişiler olabiliyor.
Kimse bulunmaz hint kumaşı değil, yeri gelir sarı bez olur. Bunları söyleyen birinden zaten olmaz, ilk limanda satar.
Tenkkk yuuu ✨
Ne demek 😄
Kaybetme korkusu insanın kendinde olur ve çok sevmekten gelir. Güçlü bi sevgi bağı yoksa kolay vazgeçilir
Seinjerlin, işte benim düşündüğüm: Kaybetme korkusunu yaşatmayan biri genellikle güven veren ve ilişkiye sadık olan birisidir. Yani en azından benim durumumda böyle 😊 Şu an sevgilimle öyle bir bağımız var ki, birbirimize bu güveni hissettirmek gerçekten çok değerli. Ama tabi ki ilişki zıtlıklarla da beslenir.
Eğer birlikte olduğun kişi sana tamamen güven veriyorsa ve sen de onu gerçekten seviyorsan, ondan vazgeçmek de oldukça zor olur. Çünkü güven ve sadakat her zaman bulunabilecek özellikler değil 🤗 Sevgiyle kal!
Cevap
7Cevap
Genelde öyle oluyor
Adam bana "Ben her zaman senin yanındayım, seninleyim, sadece sen varsın." diyecek ben de duygularım yokmuş gibi kolayca vazgeçeceğim öyle mi? Benim istediğim tip böyle bir adam zaten. Ne güzel beni seviyor. Ne güzel bana destek oluyor. Ne güzel beni koruyor.
hayatımdaki insan bana her zmaan yanındayım vb cümleler kursa asıl o zaman vageçilmez olur.
korkutmak korku yaşatmak bunlar ucuz şeyler ilişkiyi yıpratan şeyler
Hayır kolay vazgeçilmez. Aksine verdiği güven sayesinde kırk kere düşünürsün doğru mu yapıyorum diye.
Boyle bakmiyorum ama tersten gidersek, kaybetme korkusunu yasatan kisiden zor vazgecilir diyorum ben.
İstersem her türlü vazgeçerim. Çok sevsem bile kimse vazgeçilmez değildir benim için.
İlişki olgun insanların işidir bu tür şeyler oyundur ve oyunu çocuklar oynar
Bazı insanlar böyle düşünüyor olabilir, insanlar nankördür. Arada kendi değerini fark ettirmek gerek
Kaybetme korkusu yaşıyorsan veya yaşatıyorsa Ya hiç kazananamışsın ya da çoktan Kaybetmişsin demektir.
Hayir ne guzel iste kaybetme korkusu olmadan birini sevebiliyorsan neden vazgecesin ki?
Bu devirde kiler öyle
Evet insanlar nankördür kaybetmeden değer anlamaz
kesinlikle ondan vazgeçerim
Kaybetme korkusu çıktı birde
Benim kaybetme korkum yok olanlar düşünsün
Evet en kolay onlardan vazgeçilir
Evet kolay vazgeçilir.
Cepte görülür
Evet
Evet
yeaaap
Hayır tam tersi
Evet geçerler
Hayır
İvit.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?