
kaybetmemek için ben çabaladıkça seni
hoyrat oldun kırdın döktün
yetmedi senden vazgeçemediğim için
her şeyi istedin
aldın doymadın daha da istedin
benden bu kadar..
istiyorsan git artık..
umurumda değil
İnsanlar ilişkilerin de kaybetme korkusu yaşarlar dönem dönem ya da hayatına birisini zor alanlar o hayatına aldığı kişiye sıkı sıkıya bağlandığı için onsuz bir hayat düşünemeyeceği için onu kaybetmemek adına bir çok fedakarlık yapar
Eğer karşı taraf bunu fark ederse ve yeterince sevmese bile bu durumu artık kendi çıkarına kullanır ve karşı taraftan fazlaca bir şeyler ister bekler bu olmazsa giderim diyerek resti bile çeker..
Ve o kaybetme korkusu olan kişi de ne diyorsa kuzu kuzu kabul eder..
Ancak kabul etmeli mi?
Kaybetme korkusu olan bir insan her şeyi kabul ederse kendisinden geriye ne kalır?
ya da bir şeyler kalır mı?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer