Kaybetme korkusu her şeyi kabul etmeyi mi gerektirir?

Kaybetme korkusu her şeyi kabul etmeyi mi gerektirir?


kaybetmemek için ben çabaladıkça seni

hoyrat oldun kırdın döktün
yetmedi senden vazgeçemediğim için
her şeyi istedin
aldın doymadın daha da istedin
benden bu kadar..
istiyorsan git artık..
umurumda değil

İnsanlar ilişkilerin de kaybetme korkusu yaşarlar dönem dönem ya da hayatına birisini zor alanlar o hayatına aldığı kişiye sıkı sıkıya bağlandığı için onsuz bir hayat düşünemeyeceği için onu kaybetmemek adına bir çok fedakarlık yapar

Eğer karşı taraf bunu fark ederse ve yeterince sevmese bile bu durumu artık kendi çıkarına kullanır ve karşı taraftan fazlaca bir şeyler ister bekler bu olmazsa giderim diyerek resti bile çeker..

Ve o kaybetme korkusu olan kişi de ne diyorsa kuzu kuzu kabul eder..

Ancak kabul etmeli mi?
Kaybetme korkusu olan bir insan her şeyi kabul ederse kendisinden geriye ne kalır?
ya da bir şeyler kalır mı?
#DengesizBirAdam
Kaybetme korkusu her şeyi kabul etmeyi mi gerektirir?
Cevapla