Güncellemeler
1 yıl
Kızların ya da erkeklerin geçmişten acısı olmasa her şey daha mı kolay olurdu?
Yani biri kalkıp kızı ya da erkeği geçmişte üzüyor. daha sonrada kız ya da erkek gelecekte ki kişilere güvenemiyor ya da sınırlar koyuyor sevgili olma süreçleri uzuyor gibi...
böyle bir olay başna gelen var mı?
Yaşanması gerekenler yaşanır ki; sen filizlenip büyüyesin diye. Hiçbir şey sebepsiz değil. Bunları aşabilirsen işte bu imtihanı başarıyla geçersin. Eğer ki bu imtihanı geçemezsen aynı ilişkiler, farklı kişilerle aynı sorunlarla devam eder. Mühim olan bunu algılamak zaten. O yüzden zeka önemli değil, akıl sahibi olmak önemli.
bırak acışar ı
Cevap
1Cevap
Evet olurdu bence
Kesinlikle böyle sutten agzi yanan ayrani üfleyerek icerdi
biz kimseyi üzmedik ama bize gelenler de hep geçmişte acı çekenler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?