Kızların ya da erkeklerin geçmişten acısı olmasa her şey daha mı kolay olurdu?

Yani biri kalkıp kızı ya da erkeği geçmişte üzüyor. daha sonrada kız ya da erkek gelecekte ki kişilere güvenemiyor ya da sınırlar koyuyor sevgili olma süreçleri uzuyor gibi...

böyle bir olay başna gelen var mı?

Güncellemeler
1 yıl
Kızların ya da erkeklerin geçmişten acısı olmasa her şey daha mı kolay olurdu?
Kızların ya da erkeklerin geçmişten acısı olmasa her şey daha mı kolay olurdu?
Cevapla