Ya bakıyorum bazi kizlar o kadar cok seviliyoki sevilecek hicbir ozelligi olmamasina ragmen diyorum neden?

Benide boyle seven biri cikmiyor yani desem begenilmeyecek biri olsam okey diycem o da degil yani7

Ya bakıyorum bazi kizlar o kadar cok seviliyoki sevilecek hicbir ozelligi olmamasina ragmen diyorum neden?
Cevapla