30 yaşında hiç bir kızla el ele tutuşup gezmemiş sadece sanaldan bir kaç tane kızla konuşmuş erkek sizce normal midir?

Reel de buluşup yan yana geldiği hiç bir kız olmamış bu adamın sizce bir erkeğin sadece sanal flört yaşaması normal mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
30 yaşında hiç bir kızla el ele tutuşup gezmemiş sadece sanaldan bir kaç tane kızla konuşmuş erkek sizce normal midir?
Cevapla