Bazı soruları sormak okadar zorki, 2 yolun sonunda da mutluluk yoksa hangisini tercih ederseniz?

3 senelik bir ilişkim vardı, ayrıl barış ayrıl barış iyisiyle kötüsüyle hep birbirimizi sevdik ama bir türlü anlaşmayı başaramadık. Artık bu anlaşmazlıklar yerini telafisi olmayan çirkin sözlere bırakmıştı yerini artık okadar kırıcıydıki bazı şeyler sindiremiyorduk bunları tahamülümüz kalmamıştı sen haksın ben haklıyım uzadı gitti artık en ufak şeyden kıyamet kopuyordu. Gece çalıştığım için geç uyanıyorum bilgisayar başında evde home ofice kendi işimi yapıyorum kazancım güzel e ticaret benzeri bir şey , işimi birazdan bir yere bağlamak için anlattım gelelim asıl meseleye,14.00 gibi uyandım her uyandığımda nekadar kızgın olursam olayın güne güzel başlamak için sevgilime günaydın yazarım, günaydın sevgilim yazdım ve daha sonra aradım neyse havadan sudan muhabbet ederken bana şöyle bir şey söyledi bu çocuk yüzüğü aldı ama devamı gelmedi ne yapmayı düşünüyor gibisinden bir cümle ayrıntısıyla hatırlamıyorum ve kız arkadaşımda annesiyle aynı görüşte neyse ben defalarca kez zaten kız arkadasıma durumu açıklamama rağmen tekrar tekrar açıklamaya çalıştım çünkü onu oyaladığımı düşünüyordu. Bir miktar birikimin var kazancım Türkiye şartlarından iyi ama işimin bir devamlılığı olmadığı için bir sene kpss ye çalışıp hem kendimin hemde gelecekte eşim olacak kadının hayatını garanti altına alıp çocuk veya çocuklarıma güzel bir yaşam sunabilmek için kendi bölülümümle ilgili bir memuriyetde görev yapmak istiyorum çünkü evlendikten sonra hayat arkadaşımı zor koşullar altında yaşatmak veya garantisi olmayan bir hayatta yaşatmak istemediğim için ve bunları tek tek anlatım oda dediki sen beni oyalıyorsun senin evlilik gibi bir düşüncen yok ben bu şekilde devam edemem vs. Ve ekledi sen mali muşavirsin ve neden mesleğini yapmıyorsun tembelsin, zora gelemiyorsun vs evet malimuşavirim daha doğrusu değilim sadece stajerim ve stajerlerliğin bitmesi için 3 sene kötü şartlarda staj yapıp daha sonra sınava girip mali muşavir olmak gerekiyor bende hali hazırda başka bir işten güzel bir para kazanırken bu sırada birikim yapıp bir memuriyet kazanmayı hedefledim evlendiğimizde geçim sıkıntısı vs zorluklarla uğraşmamak için.1 hafta oldu ayrıyız ve bu cuma ben bedelli askerliğe gideceğim barışmak için aslında bir adım attım ama cevap dahi alamadım şimdş asıl soraçuma geliyorum sizce ben askere gideceğim güne kadar bekleyip onun adım atmasını bekleyeyim barışmak için elimden gelenimi yapayım, barışırsak bu sorunlar çözülebilirmi beni sürekli suçlamaktan vazgeçer mi aynı şekilde ben ona karşı anlayışlı olabilirmiyim bunları soruyorum çünkü gerçekten birbirimize çok ağır küfürler ve sözler ettik veya her şeyş bir kenara bırakıp kendi yolumu cizip karyerime mi odaklanayım, kariyerim derken şöyle, risk almayı seven birisiyim hayatımı o yoksa garanti bir hayata ihtiyarcım yok sırf onunla bir hayat için istiyordum. Soruyorum size çok büyük bir ikilemdeyim ne yapmalıyım ciddiye alırsanız sevinirm çünkü dönüm noktamdayım

Güncellemeler
+1 yıl
Yazım hatalarım devrik cümlelerim olmuştur kusura bakmayın.
Bazı soruları sormak okadar zorki, 2 yolun sonunda da mutluluk yoksa hangisini tercih ederseniz?
Cevapla