3 senelik bir ilişkim vardı, ayrıl barış ayrıl barış iyisiyle kötüsüyle hep birbirimizi sevdik ama bir türlü anlaşmayı başaramadık. Artık bu anlaşmazlıklar yerini telafisi olmayan çirkin sözlere bırakmıştı yerini artık okadar kırıcıydıki bazı şeyler sindiremiyorduk bunları tahamülümüz kalmamıştı sen haksın ben haklıyım uzadı gitti artık en ufak şeyden kıyamet kopuyordu. Gece çalıştığım için geç uyanıyorum bilgisayar başında evde home ofice kendi işimi yapıyorum kazancım güzel e ticaret benzeri bir şey , işimi birazdan bir yere bağlamak için anlattım gelelim asıl meseleye,14.00 gibi uyandım her uyandığımda nekadar kızgın olursam olayın güne güzel başlamak için sevgilime günaydın yazarım, günaydın sevgilim yazdım ve daha sonra aradım neyse havadan sudan muhabbet ederken bana şöyle bir şey söyledi bu çocuk yüzüğü aldı ama devamı gelmedi ne yapmayı düşünüyor gibisinden bir cümle ayrıntısıyla hatırlamıyorum ve kız arkadaşımda annesiyle aynı görüşte neyse ben defalarca kez zaten kız arkadasıma durumu açıklamama rağmen tekrar tekrar açıklamaya çalıştım çünkü onu oyaladığımı düşünüyordu. Bir miktar birikimin var kazancım Türkiye şartlarından iyi ama işimin bir devamlılığı olmadığı için bir sene kpss ye çalışıp hem kendimin hemde gelecekte eşim olacak kadının hayatını garanti altına alıp çocuk veya çocuklarıma güzel bir yaşam sunabilmek için kendi bölülümümle ilgili bir memuriyetde görev yapmak istiyorum çünkü evlendikten sonra hayat arkadaşımı zor koşullar altında yaşatmak veya garantisi olmayan bir hayatta yaşatmak istemediğim için ve bunları tek tek anlatım oda dediki sen beni oyalıyorsun senin evlilik gibi bir düşüncen yok ben bu şekilde devam edemem vs. Ve ekledi sen mali muşavirsin ve neden mesleğini yapmıyorsun tembelsin, zora gelemiyorsun vs evet malimuşavirim daha doğrusu değilim sadece stajerim ve stajerlerliğin bitmesi için 3 sene kötü şartlarda staj yapıp daha sonra sınava girip mali muşavir olmak gerekiyor bende hali hazırda başka bir işten güzel bir para kazanırken bu sırada birikim yapıp bir memuriyet kazanmayı hedefledim evlendiğimizde geçim sıkıntısı vs zorluklarla uğraşmamak için.1 hafta oldu ayrıyız ve bu cuma ben bedelli askerliğe gideceğim barışmak için aslında bir adım attım ama cevap dahi alamadım şimdş asıl soraçuma geliyorum sizce ben askere gideceğim güne kadar bekleyip onun adım atmasını bekleyeyim barışmak için elimden gelenimi yapayım, barışırsak bu sorunlar çözülebilirmi beni sürekli suçlamaktan vazgeçer mi aynı şekilde ben ona karşı anlayışlı olabilirmiyim bunları soruyorum çünkü gerçekten birbirimize çok ağır küfürler ve sözler ettik veya her şeyş bir kenara bırakıp kendi yolumu cizip karyerime mi odaklanayım, kariyerim derken şöyle, risk almayı seven birisiyim hayatımı o yoksa garanti bir hayata ihtiyarcım yok sırf onunla bir hayat için istiyordum. Soruyorum size çok büyük bir ikilemdeyim ne yapmalıyım ciddiye alırsanız sevinirm çünkü dönüm noktamdayım
Bazı soruları sormak okadar zorki, 2 yolun sonunda da mutluluk yoksa hangisini tercih ederseniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım hatalarım devrik cümlelerim olmuştur kusura bakmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aslında güzel bir düşünceye sahipsin, kimse garantisi olmayan bir hayata bir başkasını dahil edip belirliğe sürüklemek istemez kardeşim, ancak şöyle de bir sorun oluşmuş kız arkadaşın senin hedeflerini anlamak, dinlemek yerine bunu bahane olarak almış ve seni anlamamış, Bi adım atıp cevap alamadıysan ikinci bi adımı atmanın mantığı da pek yok gibi, çünkü bu gün anlamayan, yarında anlamaz, toksit bi ilişki olmuş diyebiliriz sanıyorum, bu yüzden bunu biraz daha zamana yay eğer istersen askere gideceğin günü saati belirt, uğurlamak için gelirse bişeylerin kurtulma ihtimali olabilir, ama yok gelemezse askerden döndükten sonra hayatına bak derim, kariyer hedefin hedef ve ideallerin atacağın adımlar, hepsi kendin için olsun yani önceliğin kendin ol derim kardeşim, umarım her şey olmasını istediğin gibi olur olmazsa daha iyisi olsun :)
Çok güzel yazmışsın kardeşim aslında söylemek isteyip söyleyemedğim şeylere dr tercuman olmuşsun çok teşekkür ederim
Umarım olabilmişimdir rica ediyorum, iyi geceler şimdiden :)
Bu yazıyı okuduktan sonra bir aydınlanma yaşadım konuşmalardan tecrübe akıyor agzına eline sağlık iyi geceler
Ee biz de iyi tecrübe ettik zamanın da böyle böyle alışılıyor, bişeyleri aşıyorsun iyi oluyor ama onu söyleyim bak biyerden sonra duyguları çıkartıp mantıkla hareket edince daha da aydınlanıyorsun o zaman doğru kişiyi de buluyorsun, seni dinleyen, anlayan, destek olan, herşeyini kaybetsen bile yanında sağlam dimdik duracak, suçlamak yerine hayır biz bunu başarırız diyen kişi yi, o zamana kadar sen yine de işini gücünü ona göre kur ve ilerle derim, yaptığın her şey + Katar sana, elbette ikilemde kalacağın durumlar olacak mesela 3 yıllık bi ilişki şimdi silip atması kolay değil de, onun için önüne akıl terazini koy, kız arkadaşın için yaptığın fedakarlıklar, kavgalar, mutlu olunan anlar, tartışma sebepleriniz vs vs herşeyi, inan kendini suçlu bulacak noktan çok azdır ama ona da o kadar cesareti sen vermişsindir neden? Sevdiğin için, Bi düşün bak hak vereceksin bence.
Cidden ben verdim hatta bunun pişmalığını bir çok kez yaşadım sınırlarımdan taviz verdim, biraz mantıklı düşününce zaten bu ilişkinin hiç bir yerinden tutamıyorsun artık kendim için bir şeyler yapcağım hedeflerimi planlarımı gerçekleştirip kendimi geliştirebilmek için bu yolda beni aşşağı çekecek biri değilde yanımda olup destek olacak birini bulursam ozaman basamakları beraber tırmanırım
Bak işte şimdi aydınlandın :) bence şu an düşüncelerin daha da güzelleşti, dilerim her şey senin için iyi olsun sen basamakları şimdidem tırmanmaya başla, e ticarete e ticaret memuriyetse memuriyet, neyi istersen ona yönel olmadı hepsini bi arada yap kardeşim senin düşüncelerini alaşağ eden insanlar değil fikir alış verişi yapabileceğin, tartışabileceğin, anlaşabileceğin kişiler olsun çevrende bu kız olayı içinde değil genel çevrende böyle olsun motive edici destekleyici falan, yaparsın sen halledersin bence
Çok doğru söylüyorsun zaten memuriyete mali muşavirlik sınavına sadece onun için hazırlandım şu an kazandığım para a grubu bi memurluğun yaklaşık iki katı sadece 1 sene daha birikip yapıp veya hedeflerime ticaretde ulaşamassam işler kötü giderse diye bir sene beklemek istedim bana göre en doğrusu buydu ama saygı duymadı şu an 15 seans pskoloğa gitsem seninle konuştuğum kadar rahatlayamazdımnbi yük kalktı sanki üstümden😄
Psikolog ücreti alabilirim galiba bu durumda 😂 😂 şaka şaka, saygı duymayan kişiler hayatın hep gerisinde kalır, bence gayet enerjik güler yüzlü inisiyatif sahibi bi adamsın vizyonun iyi, sadece son zamanlarda biraz bunalmışsın o kadar bunu da diğer yorumlarıda okuyorum oradan çıkardım, inan hayat bişeylere canını sıkmaya çok değmez ee nederler parayı kaybet neşeyi kaybetme, 7nci yorumda anca güldürebildik seni reisss daha nediyelim 😂
Canın sağolsun iban gönder hemen 😂😂 doğruyu söylemek gerekirse dediğin her şey nokta atışı doğru genel hatlarıyla hepsini düşünmek için çok sürem oldu ilişki devam ederkende düşündüm ama okadar suçlandımki artık insan bi düreden sonra gerçekten kendini suçlu gibi hissediyor senin bana bunları söylemen bi nevi teyit gibi oldu gerçekten dışardan bakan birinin teyit etmesi yanlı düşünmeden ve bukadar mantıklı cevaplar vermesi aşırı iyiydi benim için adanada olsan bi kebap şırdan yerdik 😂
Dışarıdan bi göz iyidir derler tabi anlayan da biri olması lazım biraz bu işlerden kardeşim, yolum düşerse gelirim mutlaka bi kebabını yemeye, ayvalığa gelirsen buralardayım, aklında olsun aklına takılan bişey olursa istediğin zaman sorabilirsin :)
Bir ay amasya da olacağım askerlik dönüşü bi antalya yaparım sonuçta terk edildik😂 dönüşte bir İzmir aydın ayvalıkta rota çizebilirim gelirsem bir rakı sözüm olsun sana tabi içiyorsan 😂
Ayvalıkta olup içmeyen olur mu kardeşş rota çizersen bu tarafa beklerim yani daha da aydınlanırız 😂
Birde son sorun olcak ya askere gitmeden gelirse ozaman ne yapayım
Durumu analiz et, eğer aynı şeyleri yapmaya devam ederse yol ver, kendinden taviz verme aynı şeyleri yapmasınada ket koy duruma yani, ve ona sana davrandığı gibi davran, yok aksi oldu bişeyleri düzeltmeye çalışmak istedi falan o zaman da yine kendinden ödün verme ama arayıda bulmaya çalış 1/2 ay gibi bi süre belirle baktın iyiye gidiyor toparlanıcak gibi o zaman hayırlı olsun, baktın olmuyor ee o zaman da hayırlısı olsun diceksin
Tamamdır gerisi bende komutanım😂 askerde komutanım olsan hemen 1 ayı eritirdik vallaha ahahah
Çok çeşit insan görüceksin inan bana herşeyden bi eğlence çıkarmayı bilirsen bi kaçta kafa dengi arkadaş oldumu miss, makara gırgır nasıl geçtiğini anlamazsın 1 ay ın, öyle böyle 15 ay geçirdik biz çok iyiydi Valla 😂
O seni askerlikte terk eder
Zaten ayrıldık ama sonuçta askerlikte 28 gün çok uzun bir zaman değil
İyiymiş o zaman. Bedelli mi
Evet bedelli gidiyorum ama yinede askerlik sonuçta ama beni en çok etkileyen ve üzen şey askerlik öncesi yanıma akıllı telefon bile almayacağım biraz daha anlayışlı olunabilirdi 1 ay orada belirsizlik yaşayacağım ama şuda var zaten beni askerlikten önce aramassa gitmeden artık kafamdan tamamen sileceğim
Ya bak üstelik sen durumunu anlatmışsın. Durumu anlatmasan kızı haklı bulurdum. Bende birinden oyalıyor diye ayrıldım. Bana full yalan söylemiş. O kadar anlayışla karşıladım ki. Hiçbir şey anlatmıyormuş meğer. Yalanını yakaladığım halde öyle bir şey yokmuş havası verdi. Senin gibi açık açık konuşsaydı benimle ben her türlü sabrederdim. Ama bu karşı taraf hep en zoru hep yalanı vs seçiyor. En nefret ettiğim şeyde bu benim.
Birde bir süreden sonra insalarda gelişen savunma mekanizması var ne söylesen sanki yalan söylüyormuşsun gibi davranılıyor birbirini anlamaya çalışma bitiyor ki şunuda eklemek isterim ben 4 senelik maliye mezunuyum kız ardaşımla tanıştığımda o aynı üniversitede 1. Sınıftaydı ve ilişkinin ilk 1 yılından sonra üniversitesi bitmeden evlilik planı yapmayacağını söyledi ailemde böyle bir şey istemez dedi şu an üni son sınıfta hala bitmedi bana en garip gelen olayda bu ben planlarımı buna göre yaptım sonuçta her şey bir anda isteyince olmuyor şimdi bana karşı kendisi bu sözleri soylememiş gibi davranması ve bukadar anlayışsız olması zoruma gidiyor insan ister istemez şunuda düşünüyor acaba bu söyledikleri benden ayrılmak için bir bahanemi
Nasıl olsa okul bitti. Başkasını bulabilir. Haberin olsun.
Keşke ozaman mutlu olurum hem onun adına hem kendi adamı benim ona değer verişimin sebebi sadakatiydi belkide 3 seneyi birlikte geçirmemizdi birini bulması demek benim içimdeki acabayıda siler acaba olurmuyduk diye düşünüp bunun pişmanlığını yaşamam değmezmiş diyip geçerim
Hakkında hayırlısı olsun
Teşkkür ederim hepimizin hakkında hayırlısı olsun
Başka ilişkiye bak
Nasıl bukadar emin olabilirim böyle bir kararda pişman olurmuyum diye de endişeleniyorum 3 yıl sonuçta bi anda silip atamadım bir kadın olarak bakınca olaya bu ilişkidr benim hatam nedir çok merak ediyorum düşünüyorum ama cevaplayamadım normalde eğlenceli anlaşması kolay yaşadığı her andan keyf alan bir insandım ama sürekli suçlandıkça agresifleştim
Zorlama