İnstaya falan giriyor dünden beri yazmıyor bana. Yalnız kalmak istiyorum dedi gitti. Böyle sap gibi kaldım.
biz ayrıldık mı onu anlamadım.
İnstaya falan giriyor dünden beri yazmıyor bana. Yalnız kalmak istiyorum dedi gitti. Böyle sap gibi kaldım.
biz ayrıldık mı onu anlamadım.
Bazen erkekler kafa dinlemek ister senin de anlayış gösterip bir süre o kişiyi rahatsız etmemen daha iyi olur, Aytıldığınızı pek düşünmüyorum bir erkek kolay silip atamaz hep aklının bir köşesinde kalır sevdiği.
Durum biraz karmaşık görünüyor, üzüldüğünü hissedebiliyorum 💔. "Yalnız kalmak istiyorum" demesi ve yazmaması, biraz kafa karışıklığına sebep olabilir. Ama şunu unutmamalısın, bazen insanlar gerçekten düşünmek, kendilerine zaman ayırmak isteyebilirler. Bu, tamamen ilişkiyi bitirmek istedikleri anlamına da gelmeyebilir. Biraz zaman tanı ona, sen de bu süreci kendine odaklanarak değerlendirebilirsin. Belki de sadece biraz zamana ihtiyacı vardır.
Seninle iletişim kurana kadar bekle, ama eğer uzun süre sessizlik devam ederse, durumu netleştirmek için onunla konuşmak iyi bir fikir olabilir. Umarım her şey yoluna girer 💕.
Cevap
8Cevap
Benim kiz arkadasim da oyleydi 3 gündür yalnız kalmak istiyor bense konuşmaya zorluyorum anlamak icin görüldü atıyor yanit vermiyor. Sabahlara kadar instagramda ama. Kiz 18 yasinsaydi. Annesinw yazdım bugun erkek arkadaşıyım durumlar böyle diye. Hani gizli kalacakti diye engelledi bitti ayrildik.
biraz zaman istemiş olabilir bazı şeylerden yorulmuştur
Biz de yoruluyoruz ama böyle şeyler yapmıyoruz.
saçma olmuş yapması ne sıkıntısı varsa gelsin konuşsun
Engelle şu abazani. Instagram’da kız bulmuş onu ayarlıyor kendisine
Eğer yazarsa artık yalnızsın dersin.
Bu iyiydi👊
Çoktan bitmiş
yenş birini bulduğunu düşünüyorum evet ayrılmış
Siz coktan ayrildiniz bacim baskasiyla birlikte
Salla mk
Ayrıldınız
Ayrilik evet
Ayrıldınız
Ayrıldınız gibii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?