Yalnız kalmak istiyorum dedi daha da yazmadı. Biz ayrıldık mı?

İnstaya falan giriyor dünden beri yazmıyor bana. Yalnız kalmak istiyorum dedi gitti. Böyle sap gibi kaldım.

biz ayrıldık mı onu anlamadım.

Yalnız kalmak istiyorum dedi daha da yazmadı. Biz ayrıldık mı?
Cevapla