Sevgilim yalnız kalmak istiyorum dedi ama istediğin zaman yazabilirsin de dedi ne yapsam kararsız kaldım?

Erkek arkadasım her şey normalken bir anda ailesel kötü bir durum yaşadığını ve biraz kafa dinlemek istediğini söyledi seni kırmak istemiyorum istediğin zaman yine yazabilirsin ama görüşürsek seni kırabilirim dedi sonra gece içip beni aradı dışardaydım diye sinirlendi peki ben şimdi ona yazmalı mıyım ne yapmalıyım yoksa onu mu bekleyeyim?
Sevgilim yalnız kalmak istiyorum dedi ama istediğin zaman yazabilirsin de dedi ne yapsam kararsız kaldım?
Cevapla