Sevgilim haziranda beni istemeye gelecekti ama şimdi tatilden sonra eylülde gelelim diyor, ayrılmalı mıyım, abartıyor muyum?

Sevgilim haziranda beni istemeye gelecekti ama şimdi tatilden sonra eylülde gelelim diyor, ayrılmalı mıyım, abartıyor muyum?
Cevapla