Hiç ilişkim olmadı. Sadece 1 flortum oldu. İlişkinizin olması nasıl bir şey?

Hiç ugrasasim gelmiyor niye bilmem. Ama çok da merak etmeye başladım.
Güncellemeler
1 yıl
Bana göre değil bu işler be. Küçük yaştan beri çalışıyorum hiç vaktim olmadı bide üniversite belasından kurtuldum yeni. Bide karşı cinsle hiç anlaşamıyorum böyle sebepsizce sinirleniyorum sevmiyorum çekemiyorum ama çevremde bakıyorum herkesin tek derdi ilişki karı kız. Ne var ki bu kadar diye merak etmeye başladım
Hiç ilişkim olmadı. Sadece 1 flortum oldu. İlişkinizin olması nasıl bir şey?
Cevapla