Birini mükemmel olduğu için mi seversiniz? Yoksa siz sevdiğiniz için mi mükemmel gelir?

Kendim dahil kimsenin mükemmel olduğuna inanmam. Sevdiğim zaman başkasında görsem sorun edeceğim bazı kusurları görmezden geliyorum. Bence karşındakini kusurları ile sevebiliyorsan bunun adı sevgidir. Güzel olmayabilir. Ama ben seviyorsam benim için ondan güzeli yoktur. Tek başına mükemmel değiliz, karşılıklı olarak kusurlarımızı örtüp bir bütün olabiliyorsak mükemmeliz.

Birini mükemmel olduğu için mi seversiniz? Yoksa siz sevdiğiniz için mi mükemmel gelir?
Birini mükemmel olduğu için mi seversiniz? Yoksa siz sevdiğiniz için mi mükemmel gelir?
Cevapla